Facebook Linkedin Youtube

Filtriranje na osnovu datuma:

Filtriranje na osnovu ključne reči:

Dobro došli na novu mol stanicu u leskovcu

Dobro Došli na novu mol stanicu u leskovcu

MOL poziva studente da učestvuju u Freshhh takmičenju

  • Prijava za Freshhh program otvorena je do 3. novembra 2017. na freshhh.net
  • Freshhh je međunarodno takmičenje za najbolje studente zainteresovane za industriju nafte i gasa
  • Pored atraktivnih novčanih nagrada, mnogi učesnici prethodnih godina započeli su svoju karijeru u okviru MOL Grupe
  • Tokom poslednjih godina konkurencija je privukla preko 25.000 učenika iz više od 70 zemalja

Beograd, 11. oktobar 2017. – Danas, MOL grupa otvara konkurs za prijavu za ovogodišnji program regrutovanja novih talenata, Freshhh 2017. Lansiranje ovog takmičenja jedanaestu godinu zaredom omogućava najboljim studentima zainteresovanim za industriju nafte i gasa da učestvuju na međunarodnom online takmičenju i osvoje atraktivne nagrade.

Freshhh je internacionalno studentsko online takmičenje, u kojem timovi studenata sastavljeni od 3 člana preuzimaju odgovornost za upravljanje integrisanom naftnom korporacijom. Tokom takmičenja, učesnici moraju da donose odluke o razvojnim projektima, izgradnji rafinerija nafte i pronalaženju najboljeg portfolija proizvoda. Pored toga, studenti imaju priliku da odrede strategiju razvoja maloprodajne mreže i odluče o investicijama i širenju mreže. Tokom poslednjih godina, takmičenje je privuklo preko 25.000 učenika iz više od 70 zemalja. Mnogi od prethodnih učesnika imali su priliku da započnu svoju karijeru u okviru MOL grupe, kao deo Growww programa.

Freshhh takmičenje se sastoji se od tri runde. Najpre, učesnici će proći kroz online kvalifikaciju, tokom koje će imati oko dve nedelje za izgradnju novoosnovane naftne korporacije i svakodnevno donošenje poslovnih odluka o istraživanju i proizvodnji, lancu koji obuhvata proces proizvodnje od rafinerije pa do maloprodaje na servisnim stanicama, kao i poslovima koji se bave petrohemijom. Kao naredni korak, 40 najboljih timova učestvovaće u online polufinalu, gde će učesnici raditi na rešavanju profesionalnih kvizova i studija slučaja. Nakon toga će biti održan Live Final događaj, koji se očekuje u januaru 2018. godine u Budimpešti, a tokom koga će se osam najboljih timova takmičiti za finalne nagrade. Tri tima sa najbolje ostvarenim rezultatima dobiće nagradu od ukupno 25.000 EUR. Rok za podnošenje prijave je 3. novembar.

Takmičenje omogućava mladim talentima da pored demonstriranja svog znanja o srodnim tehnologijama, donose i strateške odluke koje osiguravaju najveću profitabilnost u radu naftne i gasne kompanije. Freshhh je takođe način da se izgradi interesovanje studenata za profesionalnu karijeru u industriji nafte i gasa, te da se ohrabre da rade u jednoj od najpoželjnijih kompanija u regionu.

“Posmatrajući MOL 2030 strategiju, koja veoma polaže na kreiranje novih poslovnih mogućnosti, privlačenje mladih i talentovanih ljudi, biće važnije nego ikada za MOL da uspe na putu industrijske transformacije i strateškog okretanja ka inovacijama. Naši programi za regrutaciju novih talenata, uključujući Freshhh i Growww, već godinama obezbeđuju efikasan pristup međunarodnim talentima i vidimo ga kao odličnu investiciju za uspeh kompanije. Kao što smo videli tokom poslednjih godina, Freshhh je mnogim finalistima pružio priliku da započnu svoju karijeru u MOL-u, te na taj način ohrabrujem sve zainteresovane za ovu kompleksnu industriju da prihvate izazov i prijave se”, – rekla je Zdravka Demeter Bubalo, HR Predsednik MOL grupe.

"Freshhh je bio uzbudljivo putovanje učenja i otkrića, i pomogao mi je da shvatim da je rad u dinamičnoj industriji nafte i gasa ono što me zanima. Na kraju takmičenja sam primljen u program Growww, a kasnije mi je ponuđeno radno mesto u MOL-u, kao rezultat snažnog angažmana i doprinosa u stalno promenljivom okruženju ", – dodao je Dušan Ilić, Retail New Services & Omni-channels ekspert u MOL grupi.

MOL Serbia obradovala prvake osnovne škole “Ratko Mitrović”

Beograd, 29.09.2017. – Kompanija MOL Serbia donirala je osnovnoj školi “Ratko Mitrović” iz Novog Beograda interaktivnu tablu sa kompletnom opremom, kako bi đaci prvaci imali bolje i modernije uslove za učenje. Podstaknuti akcijom učiteljice ove škole, Tatjane Krsmanović koja je tokom leta kompletno sredila i okrečila njihovu učionicu kako bi svojim prvacima priredila poseban doček, MOL Serbia je odlučila da podrži entuzijazam učiteljice sa željom da njena akcija budem primer drugima.

„Kompanija MOL Serbia se trudi da u okviru svojih društveno-odgovornih aktivnosti uvek pomaže lokalnoj zajednici u kojoj posluje, a pre svega njenim najmlađim pojedincima. Želimo da pružimo podršku tamo gde je ona najpotrebnija, da podstaknemo dobre primere, pa pozovemo i druge kompanije da učine to isto. Jedan od sektora kojem je uvek potrebna podrška jeste obrazovanje. Kako briga o deci predstavlja obavezu svih nas, MOL Serbia će sa zadovoljstvom nastaviti da ulaže u obrazovanje dece i omladine, koja će za koju godinu postati i deo društva nas odraslih“, izjavila je generalna direktorka kompanije MOL Serbia, Bianca Vasilescu.

Nakon upriličene predstave sa mađioničarem za mališane, učiteljica i njene kolege su imale prilike da se upoznaju sa načinom funkcionisanja interaktivne table i na koje sve načine ona može olakšati i poboljšati učenje prvaka, ali i starijih učenika. Direktorka osnovne škole “Ratko Mitrović” Svetlana Radoičić se zahvalila kompaniji MOL Serbia, ali i učiteljici Tatjani Krsmanović čije delo je postalo dobar primer na koji način se možemo pokazati ljubav ne samo prema poslu, već i prema deci koji će jednog dana postati naši sugrađani i dodala: „Kolektiv škole odaje veliku zahvalnost kompaniji MOL za podršku i donaciju koja će im pomoći u daljem obezbeđivanju boljih i modernijih uslova za učenje njihovih đaka.”

Brigom o lokalnoj zajednici u kojoj posluje, MOL Srbija je svojim društveno-odgovornim poslovanjem do sada najviše pomogla najmlađima, i to kroz akcije „Uskršnje farbanje jaja sa decom Svratišta“, „Novogodišnje predstave za decu sa smetnjama u razvoju“, „Bezbednost dece u saobraćaju“ i „Vozači velikog srca“, kao i donacijom pedijatrijskom odeljenju Zemunske bolnice.

O MOL Grupi

MOL Grupa je nezavisna multinacionalna integrisana naftna kompanija sa sedištem u Budimpešti, u Mađarskoj. Posluje u više od 40 zemalja i raspolaže dinamičnim međunarodnim kadrom od 29.000 zaposlenih širom sveta. Istraživačku i proizvodnu delatnost MOL Grupe podupire više od 75 godina iskustva u oblasti eksploatacije nafte i gasa. Proizvodnja se trenutno odvija u 8 zemalja, a istraživački projekti u 13 zemalja. MOL Grupa takođe kontroliše četiri rafinerije i dva petrohemijska postrojenja po sistemu integrisanog upravljanja lancem snabdevanja u Mađarskoj, Slovačkoj i Hrvatskoj. Kompanija poseduje i mrežu od preko 1.7000 servisnih stanica u 11 zemalja Centralne i Jugoistočne Evrope.

MOL Grupa traži start-up preduzeća sa inovativnim rešenjima

    • Odabrane kompanije dobiće priliku za pristup MOL-ovoj maloprodajnoj infrastrukturi i opsežnoj bazi korisnika kako bi testirale svoja inovativna rešenja
    • U skladu sa strategijom „2030“, uključivanjem spoljnih potencijala MOL će postati primarni izvor rešenja vezanih za mobilnost ljudi i robe u regionu Srednje i Istočne Evrope

Budimpešta, 28. septembar 2017. – MOL Grupa objavila je konkurs za start-up preduzeća s inovativnim rešenjima u oblasti mobilnosti, maloprodaje, isporuke i distribucije, loyalty marketinga, ali i za big data start-up preduzeća, odnosno preduzeća koja se bave IT tehnologijom. Ovaj tromesečni program koji će se odvijati u Budimpešti, u saradnji s mađarskom inkubator agencijom Design Terminal, namenjen je start-up preduzećima čija rešenja ispunjavaju jedan od ciljeva strategije MOL Grupe „2030“: postati prvi izbor kupaca u pokretu.

MOL Grupa poziva ona start-up preduzeća čija su rešenja trenutno u razvijenoj fazi rasta da uzmu učešće u ovom programu. Inicijativa će se odvijati u saradnji sa „Design Terminal” agencijom iz Budimpešte, koja ima dokazano, praktično iskustvo u saradnji sa preduzećima ovog tipa.

Program će biti lansiran u januaru, trajaće tri meseca i održaće se u Budimpešti, u Mađarskoj. Proces prijave počeo je 22. septembra i otvoren je za start-up preduzeća i iz Srbije, koja su spremna da testiraju svoja inovativna rešenja (faza prototipa ili minimalne funkcionalnosti proizvoda) u oblastima mobilnosti, maloprodajnih usluga, dostave paketa i distribucionih sistema, kao i marketinga lojalnosti i IT tehnologije. Proces selekcije će se sastojati iz dve faze - online prijave, nakon koje će uslediti selekcioni kamp gde će odabrani kandidati moći da diskutuju i predstavljaju svoja rešenja, timove i viziju, pa o tome i razgovaraju sa predstavnicima MOL Grupe i agencije „Design Terminal“.

Očekuje se izbor četiri do pet start-up preduzeća koja će dobiti jedinstvenu priliku da ostvare direktnu saradnju sa vodećom kompanijom u regionu Srednje i Istočne Evrope, pa tako i koriste međunarodnu bazu od 10 miliona kupaca i veliku maloprodajnu mrežu. Učesnici programa će dobiti individualnu podršku i mentorstvo od poslovnih lidera MOL Grupe i agencije „Design Terminal“, a na raspolaganju će im biti i različite radionice i kancelarijski prostor. Pored toga, pristup maloprodajnoj infrastrukturi MOL-a i uspostavljena široka baza klijenata biće odličan teren za testiranje inovativna rešenja, što bi moglo da rezultira bržim izlaskom na tržište. Na kraju programa, uspešnim start-up preduzećima može da se ponudi mogućnost uspostavljanja dugoročnog partnerstva sa MOL-om kao dobavljačem inovativnih proizvoda i usluga.

MOL Grupa veruje da su napredak u tehnologiji i nove navike potrošača iz temelja promenili čitavu industriju, a naročito onaj deo koji se do sada odnosio na maloprodaju goriva. Strategija MOL Grupe „2030“ zasnovana je na pretpostavci da pred trenutne načine poslovanja treba postavljati izazove kako bi se održala liderska pozicija u periodu nakon vrhunca potražnje za motornim gorivima. U MOL-u, inovacije vide kao jedan od načina za odgovaranje na potrebe kupaca koje se menjaju velikom brzinom te su odlučili da se usmerimo ka start-up zajednici i potražimo ideje koje će korisničko iskustvo podići na sledeći nivo.

Rok za podnošenje prijava je 23. oktobar 2017.

Kako biste saznali više o programu, posetite web stranicu:
http://mol.designterminal.org
Kako biste saznali više o novoj strategiji MOL Grupe, posetite web stranicu:
http://molgroup.info/strategy2030

O MOL Grupi:

MOL Grupa je integrisana, internacionalna kompanija za naftu i gas sa sedištem u Budimpešti, Mađarska. Aktivna je u više od 30 zemalja sa dinamičnim međunarodnim kadrom od 25,000 ljudi i sa poslovanjem koje traje više od 100 godina u industriji. Istraživanje i proizvodnja MOL-a podržano je sa više od 75 godina iskustva u oblasti ugljovodonika. U ovom trenutku, ima proizvodne aktivnosti u 8 zemalja i sredstva istraživanja u 13 zemalja. MOL Grupa posluje sa četiri rafinerije i dve fabrike za petrohemikalije, pod organizovanim lancem snabdevanja u Mađarskoj, Slovačkoj i Hrvatskoj, i poseduje mrežu od skoro 2000 servisnih stanica širom 10 zemalja u centralnoj i jugoistočnoj Evropi.

MOL Grupa je ušla u partnerstvo sa kompanijama Evonik i Thyssenkrupp u okviru svojih ključnih strateških investicija u lanac vrednosti propilen oksida (Projekat Poliol)

Najveća ulaganja u narednih 5 godina u MOL grupi, kao važan korak u skladu sa strategijom ”2030”

  • Projekat Poliol će biti najveći investicioni poduhvat MOL Grupe u period od 2017. do 2021. godine
  • MOL Grupa će i dalje nastaviti da se kreće duž petrohemijskog vrednosnog lanca prema polu-proizvodima i specijalnim hemijskim proizvodima, a kao deo strategije “2030”.
  • MOL će postati jedini integrisani proizvođač poliola u Srednjoj i Istočnoj Evropi

Beograd, xx. jul 2017 – Pola godine nakon objavljivanja ”2030” strategije, MOL Grupa je ostvarila važnu prekretnicu na svom industrijskom transformacionom putovanju. Sporazumi o licenciranju potpisani sa kompanijama Evonik IP i Thyssenkrupp, omogućiće će MOL-u da proizvodi propilen oksid, ključne komponente za proizvodnju polieterskih poliola. MOL namerava da postane značajan proizvođač polieterskih poliola, proizvoda visoke vrednosti koji se primenjuje u industriji automobila, ambalaže i nameštaja.

MOL Grupa je sklopila ključne ugovore u vezi sa osnovnim tehnologijama projekta Poliol, koji je najavljen 2016. godine kao deo prvog investicionog ciklusa dugoročne MOL strategije “2030”. Ugovori se odnose na kupovinu tehnoloških dozvola i paketa za projektovanje za tzv. HPPO(vodonik peroksid do propilen oksid) tehnologiju proizvodnje propilen oksida. Davalac licence za jedinicu za vodonik-peroksid, koji je predviđen za internu upotrebu, je kompanija Evonik, a konzorcijum koji su formirali Evonik i Thyssenkrupp Industrial Solutions AG licenciraju jedinicu propilen oksida. Ugovori takođe sadrže obavezujuće ponude i predugovore o kasnijim fazama projektovanja i izvođenja HP-PO jedinica od strane kompanije Thyssenkrupp i kupovini vlasničkih katalizatora iz Evonika. Potpisivanje ovih ugovora o licenci označava početak ovog velikog investicionog projekta koji je od strateškog značaja za MOL, kao i početak dugoročnog partnerstva između MOL Grupe, Evonika i Thyssenkruppa.

Pored toga, MOL Grupa izabrala je kompaniju Fluor kao konsultanta za upravljanje projektom, i to za FEED (Front-end engineering design), za projektovanje, nabavku, kao i za faze izgradnje tokom projekta. MOL grupa se nalazi u završnoj fazi izbora davaoca licence za polieter poliol tehnologiju, kao i izvođača radova za projektovanje infrastrukture i drugih objekata.

Ovi sporazumi predstavljaju prvi korak u sprovođenju dugoročne MOL “2030” strategije, kojom je izdvojeno oko 1,9 milijardi dolara za ulaganja u transformacione projekte u oblasti hemijskih i petrohemijskih proizvoda u periodu od 2017. do 2021. godine. Industrijski kompleks, koji će biti izgrađen u Mađarskoj, biće najveći, pojedinačni organski investicioni projekat MOL grupe u ovom period od 4 godine (od 2017. do2021.). Nova linija proizvoda ne samo da će omogućiti pristup atraktivnim tržištima u Srednjoj i Istočnoj Evropi, već će i logično nastaviti strategiju MOL-a da se dalje kreće duž lanca vrednosti prema polu-proizvodima i specijalnim hemijskim proizvodima. U skladu sa MOL-ovom osnovnom vrednošću održivog razvoja, ovaj korak je MOL približio najsavremenijoj, energetski efikasnoj tehnologiji koja nema materijalnih nusproizvoda. Polioli bazirani na propilen oksidu služe kao sirovina za poliuretanske pene, koje se široko primenjuju u automobilskoj, građevinskoj, ambalažnoj i industriji nameštaja.

Planirani novi industrijski kompleks čine HP-PO postrojenja koja imaju kapacitet proizvodnje propilen oksida od 200 kt godišnje, nekoliko proizvodnih linija za polieter poliole, komunalne i druge infrastrukturne investicije.

Zsolt Hernádi, predsednik MOL Grupe, je izjavio: "Današnji sporazum sa našim renomiranim partnerima predstavlja važan korak u implementaciji strategije MOL Grupe “2030”, koja će MOL Group pretvoriti u vodeću hemijsku kompaniju u Srednjoj i Istočnoj Evropi. Kao prvi odlučujući investicioni korak, potrošićemo do milijardu dolara za projekat Poliol i tako postati značajan evropski igrač. Inovativna i ekološki prihvatljiva tehnologija ne samo da će nam omogućiti da postanemo jedini integrisani proizvođač poliola u našem regionu, već će biti i vrata za ulazak u druga, visoko profitabilna područja hemijske industrije".

Johanes Ohmer, član upravnog odbora kompanije Evonik Resource Efficienci GmbH, objasnio je: "Projekat Poliol je dobar primer u kojem jaki partneri kombinuju svoje specifične potencijale kako bi snažno i uspešno udružile snage, a time i postavili temelje za dugoročno i pouzdano strateško partnerstvo. Evonik će doprineti svojim naprednim tehnološkim dostignućima i operativnim iskustvom, kao i izvanrednim performansama svojih katalizatora. Kao inovativni i pouzdani partner mi se zalažemo za efikasno korišćenje resursa i stoga održiva rešenja."

Sami Pelkonen, predsednik Uprave poslovne jedinice Electrolysis & Polymers u kompaniji Thyssenkrupp, izjavio je: "Ponosni smo što smo ušli u ovaj dugoročni ugovor o licenci koji će kompaniji MOL omogućiti proizvodnju visokokvalitetnog propilen oksida putem izuzetno ekonomičnog procesa. Proces koji nudi efikasnu potrošnju sirovine, ekološki prihvatljivu proizvodnju i niska kapitalna ulaganja, razvijen je na osnovu naše jake ekspertize u procesnom inženjerstvu i projektovanju, kao i izgradnji hemijskih i drugih industrijskih postrojenja zajedno sa našim partnerom, kompanijom Evonik".

MOL Serbia otvorila novu 55. servisnu stanicu u Bačkoj Palanci

Bačka Palanka, 03.07. jul 2017. godine – Kompanija MOL Serbia je u opštini Bačka Palanka otvorila 55. servisnu stanicu u našoj zemlji i time dodatno potvrdila svoju rešenost za dalja ulaganja u Srbiji.

Nova stanica nalazi na adresi Novosadski put bb, Bačka Palanka i svojim modernim dizajnom, koji ispunjava najviše međunarodne standarde a svojim potrošačima nudi gorivo najboljeg kvaliteta, uključujući MOL Evo premijum goriva: EVO EVRO PREMIJUM BMB95 PLUS ili EVO EVRO DIZEL PLUS.

„Novootvorena stanica u Bačkoj Palanci samo je potvrda dugoročne strategije naše kompanije, koja podrazumeva da na srpskom tržištu ostvarimo 15 odsto maloprodajnog udela, a dosadašnji rezultati idu u prilog tome. Korisničko iskustvo predstavlja okosnicu našeg poslovanja, zbog čega se trudimo da svim potrošačima omogućimo uslugu koja odgovara najvišim međunarodnim standardima, uz konstantno osluškivanje i razumevanje potreba lokalnog tržišta”, istakla je generalna direktorka kompanije MOL Serbia, Bianca Vasilesku.

MOL Grupa je prisutna na domaćem tržištu više od deset godina, i kako je najavljeno, u narednom periodu planira da nastavi sa ulaganjem na teritoriji Srbije.

Sve servisne stanice kompanije MOL Serbia otvorene su 24 časa, sedam dana u nedelji, a pored izvanredne ponude naftnih derivata, na većini MOL-ovih stanica se nalazi i inovatinvni maloprodajni koncept Fresh Corner, u kojem će vas dočekati i uslužiti profesionalno i prijatno osoblje.

Sa nama ste uvek na dobitku!

Sa nama ste uvek na dobitku!

Kada biramo gorivo, želimo najbolje, zato verujemo iskusnim putnicima. Deda Mraz je ove godine odlučio da koristi isključivo 100% evropsko gorivo pa je svratio na MOL.

U periodu od 26.decembra do 31.janaura Deda Mraz će te čekati na bilo kojoj MOL servisnoj stanici. Pronađi ga, slikaj se s njim i pošalji fotografiju na konkurs@moldedamraz.rs

Glasanjem na sajtu moldedamraz.rs birate najbolju fotografiju. Žiri nedeljne pobednike šalje na spa vikend za dvoje a pobednika konkursa očekuje putovanje za dvoje na Kubu!

Više detalja kao i pravila konkursa možete pronaći na: www.moldedamraz.rs

Srećno!

Fresh Corner

Sada možete uživati u Latte kafi u više od 130 novih Fresh Corner servisnih stanica širom regiona.

Fresh Corner koncept se širi: svakog meseca otvori se u proseku 15-20 novih Fresh Corner servisnih stanica, koje vam nude sveže pripremljenu kafu, domaće sendviče i širok asortiman usluga.

Koncept Fresh Corner predstavljen 2015. godine pokazao se kao finansijski uspešan, i veoma prihvaćen od strane potrošača, stoga do kraja 2016. godine planirano je da bude otvoreno više od 200 Fresh Corner servisnih stanica u 8 zemalja, i to u: Hrvatskoj, Češkoj, Mađarskoj, Rumuniji, Sloveniji, Srbiji, Bosni i Hercegovini, i Slovačkoj.Implementacija novog koncepta odvija se u fazama u toku četiri meseca, od kojih se prva faza završila krajem avgusta otvaranjem skoro 100 obnovljenih servisnih stanica.

Implementacija novog koncepta odvija se u fazama u toku četiri meseca, od kojih se prva faza završila krajem avgusta otvaranjem skoro 100 obnovljenih servisnih stanica.

Fresh Corner servisne stanice nude širok asortiman pekarskih proizvoda, svežih sendviča i kafu izuzetnog kvaliteta. Kafa je dostupna za poneti – možete se sami poslužiti, pritiskom na dugme na automatskoj samouslužnoj mašini za kafu, ili možete na stanici uživati u šoljici izvanredne kafe iz Barista mašine. Izbor kafe može da se poredi sa izborom kafe u coffe shop-ovima: potrošači mogu da uživaju u običnoj kafi ili kafi bez kofeina, na raspolaganju su i sezonski napici, kao npr. ice Latte za vrele letnje mesece ili kafe sa specijalnim sezonskim ukusima za jesenje, zimsko ili prolećno vreme. Bilo da je uzmete za poneti ili ne, naša kafa dolazi iz pažljivo odabranih zrna kafe, a možete izabrati raličite ukuse, kao što su vanilla ili karamela.

Ako niste ljubitelj kafe, ili ako kafa nije piće za vas, naše Fresh Corner servisne stanice nude vam i druga pića na meniju, uključujući vruću čokoladu, mlečne napitke ili čaj.

Károly Retezi, menadžer servisne stanice u Budimpešti izjavio je: “Nismo ni znali da ljudi toliko vole kafu! Naravno, mi smo kafu nudili i pre Fresh Corner-a, ali je izbor bio znatno svedeniji – ljudi su uglavnom birali samo espresso. Od kako je uveden novi koncept, ljudima treba mnogo više vremena da izaberu svoje piće, a posebno vole sezonske ukuse, kao i našu “uradi sam” kafu iz mašine. Peciva su veoma popularna takođe, krofna ide savršeno sa latte-om od kokosa. Neke Fresh Corner servisne stanice – uključujući i našu, takođe na meniju nude sendviče i hladne napitake po veoma povoljnim cenama. To se pokazalo kao veoma populano među kancelarijskim radnicima iz komšiluka, koji često dolaze na našu servisnu stanicu na ručak – sveže je, ukusno i lako.

Kliknite ovde http://servisistanica.molserbia.rs/ da pronađete Fresh Corner servisne stanice na vašem području i svratite na šoljicu kafe kada god poželite!

Kompanija MOL Serbia otvorila 50. servisnu stanicu u Veterniku

Novi Sad, 05. septembar 2016. godine – Kompanija MOL Serbia danas je u novosadskom naselju Veternik, svečano, uz prisustvo prijatelja kompanije i poslovnih partnera, otvorila svoju 50. servisnu stanicu u našoj zemlji. Novootvorena moderno dizajnirana MOL servisna stanica u Veterniku potrošačima nudi gorivo najboljeg kvaliteta, uključujući i evrodizel EURO 5 i EVO goriva, u skladu sa najvišim standardima MOL Serbia.

Tom prilikom, otvarajući novu, 50. MOL Serbia servisnu stanicu, generalna direktorka ove kompanije Bianca Vasilescu istakla je veliko zadovoljstvo do sada učinjenim, i najavila nove investicije i nove MOL servisne stanice u zemlji.

„Pedeseta servisna stanica potvrđuje čvrstu opredeljenost MOL Grupe da i dalje investira u Srbiji. Namera naše kompanije je da na srpskom tržištu, kao i na drugim tržištima na kojima MOL Grupa posluje, dostignemo 15% udela. Mislim da smo na dobrom putu da to i ostvarimo. U narednom periodu nastavićemo sa širenjem maloprodajne mreže i sa implementacijom inovativnih kocepata u poslovanju. Pažljivo osluškujemo potrebe i navike naših potrošača i to je ono što naše poslovanje čini uspešnim“, rekla je Bianca Vasilescu, generalna direktorka kompanije MOL Serbia.

MOL Grupa je prisutna na domaćem tržištu više od deset godina, najpre kroz promet sirovih derivata i maziva, a kroz maloprodajnu mrežu od 2005. godine. Pored izvanredne ponude naftnih derivata, na servisnim stanicama kompanije MOL Serbia možete naći i inovatinvni maloprodajni koncept Fresh Corner, a uz sve to će vas dočekati i uslužiti profesionalno i prijatno osoblje.

U narednom periodu kompanija MOL Serbia otvoriće još 10-15 novih servisnih stanica na terotoriji Srbije.

Kompanija MOL Srbija otvorila je u danas u Mislođinu kod Obrenovca

Obrenovac, Beograd, 30. decembar 2015.godine - Kompanija MOL Srbija otvorila je u danas u Mislođinu kod Obrenovca, svoju 47. servisnu servisnu stanicu u našoj zemlji. Širenjem maloprodajne mreže MOL Srbija dodatno povećava svoje prisustvo i udeo na domaćem tržištu.
Na novootvorenoj servisnoj stanici u Obrenovcu kupci mogu kupiti goriva nove generacije - EVO benzin i EVO dizel, zatim standardna Evro goriva kao i tečni naftni gas. Moderna servisna stanica opremljena je tako da zadovolji sve potrebe kupaca za gorivom najboljeg kvaliteta i pruži brzu, preciznu i kvalitetnu uslugu korisnicima.

×