Facebook Linkedin Youtube Instagram

Filtriranje na osnovu datuma:

Filtriranje na osnovu ključne reči:

Q2 rezultati MOL Grupe: najbolji kvartalni rezultat do sada, godišnje smernice ažurirane

  • Čista CCS EBITDA najviša ikada dostigla je 893 miliona dolara u drugom kvartalu, što je za 153% više u odnosu na prethodnu godinu
  • Čista CCS EBITDA u prvoj polovini godine dostigla je 1.559 miliona dolara, što je za 60% više u poređenju sa istim periodom u prethodnoj godini
  • Upstream EBITDA trostruko je povećana u drugom kvartalu, a Downstream rezultat četvorostruko u poređenju sa drugim kvartalom u 2020. godini
  • Segment Consumer Services sa 164 miliona dolara ostvario je najveću EBITDA ikada u drugom kvartalu
  • Svi strateški projekti su dobro napredovali, organski kapitalni izdaci porasli su u drugom kvartalu i prvoj polovini godine u odnosu na prošlu godinu i dostigli 356 miliona dolara u drugom kvartalu jer je iskorišćenje normalizovano
  • Pojednostavljeni slobodni protok novca na nivou Grupe značajno je poboljšan u prvoj polovini godine u odnosu na prethodnu godinu, na 922 miliona dolara, dok su svi osnovni segmenti imali pozitivan doprinos u prvoj polovini godine i uveliko premašili čak i performanse iz vremena pre pandemije
  • EBITDA smernice za celu godinu korigovane su sa „oko 2,3 milijarde dolara“ na „oko 3 milijarde dolara“

Budimpešta, 6. avgust 2021. godine – MOL Grupa je danas objavila finansijske rezultate za prvu polovinu godine i drugi kvartal 2021. godine. U prvih šest meseci, MOL Grupa je ostvarila EBITDA u iznosu od 1.559 miliona dolara dok je čista CCS EBITDA u drugom kvartalu ostvarila rast od 153% u odnosu na prethodnu godinu i dostigla najviši nivo u ikada u vrednosti of 893 miliona dolara, zahvaljujući snažnijem makro okruženju u naftnoj industriji, rekordno visokim maržama petrohemije i popuštanju pandemijskih mera koje su imale pozitivan uticaj na obime prodaje. Snažno povećanje EBITDA u drugom kvartalu omogućilo je MOL Grupi da koriguje smernice za celu 2021. godinu sa „oko 2,3 milijarde dolara“ na „oko 3 milijarde dolara“.

„Veoma sam ponosan što sam u prilici da objavim da smo postigli najbolje kvartalne rezultate u istoriji kompanije. Zahvaljujući našem fleksiblnom modelu poslovanja ne samo da smo uspešno savladavali izazove koje je nametnula pandemija virusa korona već smo i obuhvatili snažan trend rasta cena robe koji postoji u ovom trenutku. To znači da smo zabeležili čistu CCS EBITDA u vrednosti od 893 miliona dolara u drugom kvartalu što je s druge strane dovelo do korekcije naših smernica na godišnjem nivou na oko 3 milijarde dolara sa prethodnih 2,3 milijarde. Što se budućnosti tiče, veoma sam zadovoljan našim napretkom na ključnim projektima dok traje realizacija naših strateških planova za period do 2030. godine i dalje,“ prokomentarisao je rezultate predsednik Uprave i glavni izvršni direktor Zsolt Hernádi.

U Downstream segmentu čista CCS EBITDA u drugom kvartalu porasla je za 305% u odnosu na isti period prošle godine, na 447 miliona dolara, zahvaljujući veoma snažnim petrohemijskim performansama uz postepeni oporavak niskih rafinerijskih marži iz drugog kvartala 2020. godine. U prvoj polovini 2021. godine, Downstream segment zabeležio je za 73% bolji rezultat nego u istom periodu prošle godine. Odličan rezultat Downstream segmenta u prvom redu je postignut zahvaljujući izvanrednim petrohemijskim performansama pošto je integrisana marža petrohemije u aprilu dostigla najviši nivo u svojoj istoriji od 1035 EUR/t. Downstrem segment je tako dao najveći doprinos Grupi u drugom kvartalu u gotovom novcu, i generisao slobodan protok novca u vrednosti od 307 miliona dolara. Što se trenutnih ulaganja tiče, projekat Polyol premašio je 84% do ukupnog završetka projekta na kraju Q2.

EBITDA Upstream segmenta porasla je na 336 miliona dolara u drugom kvartalu i dostigla nivo tačno tri puta viši u odnosu na prošlogodišnji rezultat, a rezultat u prvoj polovini godine dostigao je 645 miliona dolara, tj. rast od 117% u odnosu na isti period u prošloj godini, zahvaljujući kontinuirano visokim cenama nafte i gasa. Obim proizvodnje nafte i gasa od 111. 2 mboepd bio je nešto manji, za 5%, u odnosu na prvi kvartal 2021. godine kao rezultat troškova održavanja u Ujedinjenom Kraljevstvu i prirodnom padu u Ujedinjenom Kraljevstvu i CIE kao i nižoj potraživanoj proizvodnji ACG-a pod uticajem viših cena nafte. Doprinos Upstream-a, kada je u pitanju gotov novac, ostaje jedan od najvažnijih u okviru Grupe imajući u vidu porast pojednostavljenih slobodnih novčanih tokova u odnosu na prethodnu godinu, kao i kvartalni rezultat od 230 miliona evra u Q2.

U Q2 2021. godine, Consumer Services EBITDA zabeležila je najviši rezultat ikada zahvaljujući rastu od 48% u odnosu na prethodnu godinu na 164 miliona dolara. Izuzetne performanse rezultirale su snažnijim slobodnim protokom novca i generisale su 230 miliona dolara u prvoj polovini godine, što je za 50% više u odnosu na prošlu godinu. Popuštanje mera zabrane kretanja i ograničenja koje je nametnula pandemija virusa korona u centralnim zemljama MOL Grupe u CIE imalo je pozitivan uticaj na obime prodaje i non-fuel maržu. Non-fuel marža porasla je za 34% u Q2, zahvaljujući snažnim performansama u velikom broju različitih kategorija proizvoda na tržištima u Mađarskoj, Rumuniji, Češkoj Republici i Slovačkoj. Ukupan obim prodaje porastao je za 25% u odnosu na prethodnu godinu kao rezultat povećanog broja putovanja nakon popuštanja pandemijskih mera zaštite. U Q2 2021. godine, MOL, zajedno sa kompanijom INA koja je sastavni deo Grupe, postigla je dogovor o kupovini OMV Slovenia, uključujući 120 servisnih stanica i veleprodaju kupljene kompanije. Na taj način, broj Fresh Cornera porastao je na 1.008 u Q2, u odnosu na 984 u Q1 2021. godine.

Gas Midstream u Q2 opao je za 48% na 23 miliona dolara EBITDA na godišnjem nivou s obzirom da su i tranzitni i regulisani prihodi opali kao rezultat materijalno smanjenog prekograničnog kapaciteta i potražnje za prenosom. Domaći obimi prenosa porasli su za 32% u poređenju sa drugim kvartalom prethodne godine dok su obimi prenosa kada je u pitanju izvoz (u Ukrajinu, Rumuniju, Hrvatsku i Slovačku) značajno smanjeni, za skoro 87%.

Q2 rezultati MOL Grupe: najbolji kvartalni rezultat do sada, godišnje smernice ažurirane


O MOL Grupi:
MOL Grupa je integrisana, međunarodna naftna i gasna, petrohemijska i maloprodajna kompanija sa sedištem u Budimpešti, Mađarska. Posluje u više od 30 zemalja sa dinamičnom međunarodnom radnom snagom od 25.000 ljudi i iskustvom u industriji od preko 100 godina. Unutar integrisanog lanca snabdevanja MOL Grupe posluju tri rafinerije i dva petrohemijska pogona u Mađarskoj, Slovačkoj i Hrvatskoj. MOL poseduje mrežu od skoro 2000 servisnih stanica u 10 zemalja Centralne i Jugoistočne Evrope. MOL-ove istraživačke i proizvodne aktivnosti podržane su sa više od 85 godina iskustva u oblasti ugljovodonika i 30 godina u ubrizgavanju CO2. Trenutno postoje proizvodne aktivnosti u 9 zemalja, a istraživačke u 14 zemalja.
MOL je posvećen transformaciji svojih tradicionalnih operacija zasnovanih na fosilnim gorivima u niskougljenični, održivi poslovni model i teži da do 2050. postane ugljenično neutralna uz oblikovanje niskokarbonske cirkularne ekonomije u Centralnoj i Istočnoj Evropi.


Press contact
@: internationalpress@mol.hu

GORIVO SIPAJ I OSVOJI SKUTERE YAMAHA

Učestvujte u nagradnoj igri „Sipaj gorivo i osvoji skuter“ i osvojite vredne nagrade

Beograd, 12. jul 2021. – Kompanija MOL Serbia danas pokreće novu nagradnu igru koja će trajati od 12. jula a poslednja prijava može da se pošalje 10. avgusta 2021. godine u 23:59 časova. Kupovinom goriva na MOL Serbia servisnim stanicama širom Srbije kupci će biti u prilici da osvoje neki od skuter Yamaha kao i druge vredne nagrade. Pravo učešća i mogućnost da osvoje neku od nagrada imaju sva punoletna fizička lica koja su državljani Republike Srbije, bez Kosova i Metohije, koji kupe minimum 15 litara bilo kog goriva.

Da biste učestvovali u nagradnoj igri „Sipaj gorivo i osvoji skuter“ potrebno je da na bilo kojoj MOL Serbia servisnoj stanici dopunite svoj automobil sa najmanje 15L nekog od sledećih motornih goriva: EVO 95, EVO 95 Plus, EVO Dizel, EVO Dizel Plus ili TNG-a, nakon čega se registrujete na web stranici  https://evo.molserbia.rs/promocije. Prilikom registracije, potrebno je da učesnik ostavi sledeće podatke: ime i prezime, broj telefona, e-mail adresu i broj fiskalnog računa po kome je ostvario pravo na učešće i da verifikuje razumevanje i prihvatanje Pravila nagradne igre. 

„Kompanija MOL Serbia tradicionalno nastavlja sa letnjim akcijama nagrađivanja naših vernih korisnika, koji kupovinom naših kvalitetnih EVO i EVO Plus goriva na MOL servisnim stanicama ne samo da produžavaju životni vek motora svojih automobila, već imaju mogućnost da osvoje neku od vrednih nagrada. U skladu sa dugoročnom strategijom kompanije MOL za 2030. godinu, jedan od naših fokusa je segment usluga kupcima. Cilj je da se približimo našim kupcima i ponudimo im usluge koje će unaprediti njihovo iskustvo, a nama obezbediti lidersku poziciju u pružanju usluga mobilnosti i maloprodaje robe široke potrošnje i verujemo da smo ovakvim akcijama korak bliže u postizanju ovih ciljeva“ izjavila je Ana Dešić, direktorka maloprodaje MOL Serbia.

Nagradni fond je sledeći:

  • Glavne nagrade – 3x skuter Yamaha Neos 4T.
  • Nedeljna nagrada – 25.000 bonus MOL PLUS KLUB poena
  • Dnevna nagrada – 5.000 MOL PLUS KLUB poena  

Dnevne i nedeljne nagrade se izvlače počev od 13. jula, dok će izvlačenje dobitnika glavnih nagrada biti održano dana 11.08.2021. godine u 12:00 časova, u sedištu MOL Serbia.

Dobitnici nagrada će biti objavljeni u aplikaciji MOL Go. 

Kompletan pravilnik nagradne igre možete pronaći na: https://evo.molserbia.rs/promocije

O MOL Serbia: MOL je na srpsko tržište ušao 2003. godine, a prva servisna stanica otvorena je u decembru 2005. Trenutno MOL Serbia posluje sa 71 servisnom stanicom u svim većim gradovima u Srbiji i duž glavnih puteva, gde su naši kupci u mogućnosti da kupe EVO i EVO Plus gorivo, kao i TNG. Kompanija MOL Serbia je 2015. predstavila koncept Fresh Corner, koji je sada prisutan na 25 servisnih stanica u Srbiji. U 2019. godini, otvoren je Depo za gorivo u Sremskim Karlovcima, kao efikasan i lokalno prilagođen mehanizam za obezbeđivanje stabilne isporuke euro premium BMB i euro dizel goriva, kao i za efikasan pretovar. Portfolio proizvoda MOL Serbia uključuje TNG, polimere, bitumen i maziva. MOL Serbia raste snažno i posvećena je  ekonomskom i energetskom napretku srpskog tržišta nastojeći da postane prvi izbor kupaca i jedan od lidera na tržištu.

Kontakti za medije:  Milena Avramović Bjelica, m: +381 63 777 6887  @: m.avramovic@chapter4.at ; Nađa Šoškić, m: +381 69 1179 712, @: n.soskic@chapter4.at   Jelena Zlatanovic, m: + 381 62 402 799 @: jzlatanovic@molserbia.rs

MOL gradi fabriku bitumena modifikovanim gumenim granulatom u Tatarstanu uz podršku mađarskog Ministarstva spoljnih poslova i trgovine

Nizhnekamsk, 8. jul, 2021. - MOL i Tatneft, jedna od najvećih naftnih kompanija u Rusiji, pokrenuli su zajednički projekat, fabriku bitumena modifikovanim gumenim granulatom  u Republici Tatarstan. Kompanije su se složile da ostvare zajedničku investiciju koja će, osim proizvodnje i prodaje bitumena modifikovanim gumenim granulatom, biti ovlašćena i za stavljanje u promet MOL-ove tehnološke licence u Zajednici nezavisnih država. Investicija se delimično finansira sredstvima iz tendera od strane Mađarske agencije za razvoj izvoza (HEPA).

Péter Szijjártó, Ministar spoljnih poslova i trgovine Mađarske, Rustam Minhihanov, predsednik Republike Tatarstan i predsednik odbora direktora kompanije Tatneft, i Nail Maganov, direktor kompanije Tatneft i član odbora direktora kompanije Tatneft, svečano su započeli izgradnju fabrike bitumena modifikovanim gumenim granulatom, zajedničke investicije od strane MOL-a i Tatnefta. Investicija će biti smeštena u okviru Tatneftove rafinerije TANECO, koja posluje u Republici Tatarstan, u gradu Nizhnekamsk, oko 1.000 kilometara od Moskve. Pogon, sa proizvodnim kapacitetom od oko 20.000 tona godišnje, biće zajedničko postrojenje MOL-a i Tatnefta, ali ovo je samo prvi korak u saradnji ove dve kompanije. MOL i TANECO, podružnica koja upravlja rafinerijom Tatneft, takođe su se dogovorile da ostvare zajedničko ulaganje (RMB-RUSS LLC) u kojem će MOL imati 51% udela. Svrha zajedničkog ulaganja je izgradnja postrojenja koristeći MOL-ovu tehnologiju za proizvodnju bitumena modifikovanim gumenim granulatom, i prodaja bitumena modifikovanim gumenim granulatom i stavljanje na tržište MOL-ove tehnološke licence u Zajednici nezavisnih država. Fabrika u Tatarstanu, kao i buduće investicije u regionu, koristiće dokazanu tehnologiju bitumena modifikovanim gumenim granulatom koja je detaljno testirana u MOL-ovoj rafineriji u Zalaegerszegu, a MOL će pružiti licencu za upravljanje postrojenjem. Mlevenje sirovog bitumena i gume osigurava TANECO, dok će specijalni modifikator proizvođača MOL LUB isporučivati MOL.

Investiciju će finansirati partneri srazmerno njihovom udelu u kompaniji. Projekat takođe finansira Mađarska agencija za razvoj izvoza (HEPA) kojom upravlja Ministarstvo spoljnih poslova i trgovine, obezbeđujući oko 50% investicionih troškova.

Saradnja je u skladu sa ažuriranom Strategijom MOL Grupe 2030+ SHAPE TOMORROW, budući da kompanija budućnost vidi u modelu cirkularne ekonomije, a tehnologija proizvodnje bitumena modifikovanim gumenim granulatom razvijena zajedno sa Univerzitetom Panonija pruža sjajan primer za produženje životnog veka korišćenih proizvoda. Pored razmene tehnologije, MOL Grupa će podržati novu jedinicu sa operativnim iskustvom u pogonu bitumena modifikovanim gumenim granulatom u Zalaegerszegu koji radi od 2012. godine.

“Uvek sam ponosan kada vidim da znanje i uspeh Karpatskog basena podržavaju i druge nacije. Tehnologija proizvodnje gumenog bitumena modifikovanim gumenim granulatom, koju su razvili istraživači kompanije MOL i Univerziteta Panonija pomoći će stanovnicima Zajednice Nezavisnih Država da podstaknu model cirkularne ekonomije recikliranjem korišćenih guma koje su se ranije smatrale sekundarnim sirovinama. Što se tiče naših očekivanja, u ovom regionu postoje velike poslovne mogućnosti, ali naša saradnja pored sticanja profita služi i ciljevima održivosti. Iako živimo na udaljenosti od hiljadu kilometara, na ekološke probleme moramo imati zajednički odgovor.” – izjavio je povodom zajedničke saradnje Oszkár Világi, glavni direktor za inovacije u MOL Grupi i član odbora direktora MOL Grupe.

Fabrika bitumena modifikovanim gumenim granulatom u Nizhnekamsku prva je Downstream saradnja MOL Grupe (prerada i trgovanje ugljovodonicima) u Zajednici Nezavisnih Država. Mađarska korporacija prisutna je u regionu nekoliko decenija, ali je do sada uglavnom lokalno obavljala aktivnosti u okviru Upstream segmenta (istraživanje i proizvodnja ugljovodonika).

Ukratko o bitumenu modifikovanim gumenim granulatom:

MOL je zajedno sa Univerzitetom Panonija počeo da razvija ekološki prihvatljivu visokokvalitetnu tehnologiju proizvodnje bitumena početkom 2000-ih. Tehnologija je bazirana na proizvodnji kvalitetnijeg proizvoda veće trajnosti koji zahteva manje održavanja i sadrži 15% već upotrebljene gume.

Prva fabrika gumenog bitumena pokrenuta je u Zalaegerszegu 2012. godine sa kapacitetom od 5.000 tona godišnje. Nakon toga, nova fabrika kapaciteta 20 000 tona godišnje započela je sa radom u Zalaegerszegu prošle godine.

Ovaj materijal je korišćen za izgradnju nasipa u 13. okrugu u Pešti duž reke Dunav.

Osnovne prednosti upotrebe bitumena modifikovanog gumenim granulatom:

  • Produžena dugovečnost u poređenju sa normalnim bitumenskim putevima.
  • Njegova svojstva izdrživosti su odlična, pa samim tim ima manje pukotina na asfaltu.
  • Rezultat je veća nosivost i smanjena tendencija udubljenja i rutiranja.
  • Odlično prijanjanje na mineralne supstance smanjuje mogućnost stvaranja jama.
  • Duži životni vek i bolja elastičnost rezultiraju nižim troškovima održavanja.
  • Postiže se niža emisija buke tokom vožnje.
  • Povećana bezbednost saobraćaja zbog boljeg odvodnjavanja.

O MOL Grupi: MOL Grupa je integrisana, međunarodna naftna i gasna kompanija sa sedištem u Budimpešti. Posluje u više od 30 zemalja sa dinamičnom međunarodnom radnom snagom od 26.000 ljudi i iskustvom u industriji od preko 100 godina. MOL ima više od 75 godina iskustva u području istraživanja i proizvodnje ugljovodonika. Proizvodne aktivnosti trenutno se odvijaju u devet, a istraživačke u 14 zemalja. Unutar integrisanog lanca snabdevanja MOL Grupe posluju tri rafinerije i dva petrohemijska pogona u Mađarskoj, Slovačkoj i Hrvatskoj. Grupa u vlasništvu ima 2.000 servisnih stanica u devet zemalja srednje i jugoistočne Evrope.

Kontakt za medije

@: internationalpress@mol.hu

MOL otvorio svoj 1000. Fresh Corner

  • Otvoren je 1000. Fresh Corner u regionu Centralne Evrope, u Leányfalu, Mađarskoj. Fokus je na gastronomiji, a uvedena je i dodatna usluga – servis za bicikle 
  • Trenutno u Srbiji postoji 27 Fresh Corner objekata
  • Uspeh ovog koncepta pokazuje činjenica da je, uprkos pandemiji, tokom prošle godine MOL prodao 46 miliona šoljica kafe širom regiona

Budimpešta, 08. jul, 2021. – MOL je nedavno otvorio 1000. Fresh Corner u regionu Centralne Evrope. Kompanija je počela da transformiše svoje servisne stanice pre šest godina na osnovu koncepta Fresh Corner, a danas gotovo svaka druga stanica nudi svežu hranu i visokokvalitetnu kafu kupcima. MOL Serbia nedavno je proslavila peti rođendan Fresh Cornera sa 27 objekata u mreži.

Kompanija je započela transformaciju servisnih stanica pre šest godina na osnovu Fresh Corner koncepta, a danas  u ponudi ima sveže sendviče, peciva i hot-dogove na svakoj drugoj stanici. Uspeh ovog koncepta pokazuje činjenica da je, uprkos pandemiji, tokom prošle godine MOL prodao 46 miliona šoljica kafe širom regiona, prevazilazeći kompanije iz industrije kafe. Takođe, tokom prošle godine kompanija je u regionu prodala 10 miliona hot-dogova. 

Istraživanje potrošača takođe je pokazalo da većina vozača sada želi više od brzog točenja goriva. Tokom putovanja očekuju gastronomsko iskustvo, rekreaciju i raznolikost. Koncept Fresh Corner bazira se na pružanju kvalitetnog vremena putnicima sa svim potrebnim sadržajima, ukusnom kafom i grickalicama. Kako bi odgovorili na date potrebe, sada sve više stanica ima terasu, fitnes park na otvorenom, dečiji kutak, prostor za presvlačenje beba i  mesta za kućne ljubimce.

„Što se tiče širenja mreže Fresh Corner, polazište leži u našoj dugoročnoj strategiji 2030. Cilj naše strategije je da udovolji najširem spektru potrošačkih potreba uvek pružajući najviši mogući kvalitet. Tokom svih ovih godina smo mnogo naučili i zahvaljujući predanom radu postavili smo visoke standarde gostoprimstva koje naši kupci od Češke do Crne Gore veoma cene. Nakon pandemije, suočavamo se sa izazovima budućnosti sa obnovljivom energijom i u skladu sa našom ažuriranom dugoročnom startegijom, nastavićemo transformaciju naših servisnih stanica kako bismo MOL maloprodajnu uslugu predstavili što široj publici“, kaže je Péter Ratatics, izvršni potpredsednik MOL Grupe za Consumer Services. 

U Srbiji je nedavno obeležen peti rođendan Fresh Corner koncepta. Tokom poslednjih pet godina u Fresh Cornerima širom Srbije prodato je više od 4 miliona kafa, 147 hiljada hot dogova i skoro 340 hiljada sendviča.

O MOL Serbia: MOL je na srpsko tržište ušao 2003. godine, a prva servisna stanica otvorena je u decembru 2005. Trenutno MOL Serbia posluje sa 71 servisnom stanicom u svim većim gradovima u Srbiji i duž glavnih puteva, gde su naši kupci u mogućnosti da kupe EVO i EVO Plus gorivo, kao i TNG. Kompanija MOL Serbia je 2015. predstavila koncept Fresh Corner, koji je sada prisutan na 25 servisnih stanica u Srbiji. U 2019. godini, otvoren je Depo za gorivo u Sremskim Karlovcima, kao efikasan i lokalno prilagođen mehanizam za obezbeđivanje stabilne isporuke euro premium BMB i euro dizel goriva, kao i za efikasan pretovar. Portfolio proizvoda MOL Serbia uključuje TNG, polimere, bitumen i maziva. MOL Serbia raste snažno i posvećena je  ekonomskom i energetskom napretku srpskog tržišta nastojeći da postane prvi izbor kupaca i jedan od lidera na tržištu.

Kontakti za medije:  Milena Avramović Bjelica, m: +381 63 777 6887  @: m.avramovic@chapter4.at ; Nađa Šoškić, m: +381 69 1179 712, @: n.soskic@chapter4.at   Jelena Zlatanovic, m: + 381 62 402 799 @: jzlatanovic@molserbia.rs

 

MOL Grupa kupuje maloprodajnu mrežu kompanije OMV sa 120 servisnih stanica u Sloveniji

  • MOL Grupa kupuje 92,25% u kompaniji OMV Slovenija d.o.o sa 120 servisnih stanica i veleprodajnim poslovanjem u Sloveniji
  • Sa sadašnje 53 servisne stanice u Sloveniji, MOL Grupa povećava broj stanica na 173 maloprodajna objekta
  • MOL nastavlja realizaciju strategije „2030+ Shape Tomorrow“ u segmentu „Consumer Services“ i predstavlja treću akviziciju u sektoru maloprodaje u poslednja tri meseca

Budimpešta, 8. jun 2021. godine – MOL Grupa postigla je dogovor sa kompanijom OMV, da kupi udeo od 92,25% u kompaniji OMV Slovenija d.o.o u kojoj INA već poseduje manjinski udeo od 7,75% kapitala, od OMV Downstream GmbH, direktnog akcionara. Kupoprodajna cena iznosi EUR 301 miliona evra (100% udela MOL Slovenija).

Transakcija uključuje 120 servisnih stanica širom Slovenije. U okviru OMV Slovenija d.o.o posluju tri brenda: OMV (108), Euro Truck (4) i Avanti/Diskont (8). MOL Grupa i INA postaće stoprocentni vlasnici i veleprodaje kupljene kompanije.

Sa 48 servisnih stanica MOL-a i 5 servisnih stanica u Sloveniji pod brendom INA, MOL Grupa je trenutno treći igrač na tržištu maloprodaje.

Transakcija podleže odobrenju za spajanje.

Ovaj dogovor je u skladu je sa ažuriranom dugoročnom strategijom „SHAPE TOMORROW 2030+” koja posebnu pažnju poklanja razvoju segmenta „Consumer Services“.

Ovaj korak u skladu je sa našim strateškim ciljevima da dalje proširimo našu mrežu servisnih stanica na postojećim i novim tržištima u Centralnoj i Istočnoj Evropi. Cilj MOL Grupe do 2025. godine jeste da ima 2.200 servisnih stanica, ili možda i više, ako se ukaže još dobrih prilika. Verujem da segment „Consumer Services“ ima odličan potencijal u okviru tranzicije na polju energije. Naše servisne stanice više nisu samo benzinske pumpe. Uz konstantan razvoj i digitizaciju i oblikovanje budućih potrošačkih i trendova mobilnosti, MOL nudi pogodnosti za ljude u pokretu, bez obzira na vrstu energije na koju se potrošači oslanjaju u transportu. Takođe, naš integrisani poslovni model i ubrzan razvoj nude nam mogućnost da obezbedimo finansijske resurse za razvoj održivih rešenja i unapređenje cirkularne ekonomije u regionu. Slovenija nije novo tržište za nas. U poslednjih 25 godina imali smo priliku da tržištu predstavimo goriva i usluge vrhunskog kvaliteta i MOL Slovenija postala je uspešna priča. Ovim potezom, zajedno sa kompanijom INA, postajemo jedan od ključnih igrača na slovenačkom tržištu ,“ kaže predsednik Uprave i izvršni direktor MOL Grupe Zsolt Hernadi.

Akvizicija OMV Slovenija treći je najavljeni poslovni sporazum od februara 2021. godine kada je MOL Grupa ažurirala svoju dugoročnu strategiju. Na putu da ispuni postavljene ciljeve, MOL Grupa nedavno je objavila kupovinu 100% kompanije Normbenz Slovakia s.r.o od strane Slovnaft, članice MOL Grupe, koja uključuje 16 servisnih stanica u Slovačkoj koje posluju pod okriljem brenda Lukoil. MOL je takođe sklopio sporazum sa Marché International AG o kupovini kompanije u okviru koje u Mađarskoj posluje 9 restorana pod Marché brendom.

MOL je ušao na slovenačko tržište 1996. godine s ciljem uspostavljanja maloprodajne mreže kao i poslovanja u sektoru veleprodaje. Do 2011. godine, kompanija je imala 31 servisnu stanicu, uključujući preuzetu mrežu TUŠ. U 2016. godini, 11 servisnih stanica Agip postale su deo portfolija MOL-a. U isto vreme sa potpuno novim investicijama i integracijom 5 INA stanica, MOL Slovenija trenutno posluje sa 53 servisne stanice. Od 2016. godine, svih 48 servisnih stanica pod okriljem brenda MOL obnovljene su i unapređene Fresh Corner konceptom koji nudi sveže pripremljenu hranu i kvalitetnu kafu za ljude u pokretu.

U ovom trenutku MOL Grupa ima 1.941 servisnu stanicu u 9 zemalja pod različitim brendovima: 466 u Mađarskoj, 434 u Hrvatskoj, 304 u Češkoj, 254 u Slovačkoj, 243 u Rumuniji, 106 u Bosni i Hercegovini, 70 u Srbiji, 53 u Sloveniji i 11 u Crnoj Gori. MOL Grupa je tržišni lider u Mađarskoj, Hrvatskoj, Slovačkoj i Bosni i Hercegovini, drugi najveći učesnik na tržištu u Češkoj i treći po veličini u Sloveniji, Rumuniji i Crnoj Gori.

 

O MOL Grupi: MOL Grupa je integrisana, međunarodna naftna i gasna kompanija sa sedištem u Budimpešti. Posluje u više od 30 zemalja sa dinamičnom međunarodnom radnom snagom od 26.000 ljudi i iskustvom u industriji od preko 100 godina. MOL ima više od 75 godina iskustva u području istraživanja i proizvodnje ugljovodonika. Proizvodne aktivnosti trenutno se odvijaju u devet, a istraživačke u 14 zemalja. Unutar integrisanog lanca snabdevanja MOL Grupe posluju tri rafinerije i dva petrohemijska pogona u Mađarskoj, Slovačkoj i Hrvatskoj. Grupa u vlasništvu ima 2.000 servisnih stanica u devet zemalja srednje i jugoistočne Evrope.

O INA Grupi: INA Grupa je vodeća naftna kompanija u Hrvatskoj i glavni regionalni igrač u istraživanju i proizvodnji nafte i gasa, preradi nafte i distribuciji nafte i naftnih derivata. INA Grupa se sastoji od nekoliko povezanih društava, u potpunosti ili delimično u vlasništvu INA, d. d. Sedište Grupe je u Zagrebu, Hrvatska. Osim u Hrvatskoj, INA svoje aktivnosti istraživanja i proizvodnje nafte i gasa obavlja i u Angoli i Egiptu. Ulje se prerađuje u Ininoj rafineriji u Rijeci, dok se održive alternative razvijaju na industrijskoj lokaciji u Sisku. Inina regionalna maloprodajna mreža sastoji se od više od 500 maloprodajnih lokacija u Hrvatskoj i susednim zemljama. INA Grupa je članica MOL Grupe.

Press contact

@: internationalpress@mol.hu

COVID prevencija MOL Grupe u brojkama: 20 miliona dolara uloženo u mere zaštite, a 5 miliona dolara za podršku zajednici

Budimpešta, 3.06.2021 - Do kraja 3. talasa pandemije u Centralnoj i Istočnoj Evropi, MOL Grupa je sprovela sveobuhvatne preventivne mere i uložila više od 20 miliona dolara (6,1 milijardi HUF) kako bi zaštitila zaposlene i kupce od infekcije virusom Covid-19. MOL je obezbedio više od 8,000,000 zaštitnih maski, 14,000,000 pari rukavica, 170,000 litara sredstva za dezinfekciju, skoro 300.000 testova, kao i vakcinaciju za zaposlene tamo gde je to bilo moguće. Pored posve ćenosti i uobičajenih aktivnosti korporativne društvene odgovornosti , MOL Grupa je donirala više od 5 miliona dolara zdravstvenom sistemu kao znak podrške u borbi protiv pandemije.

MOL je odmah preduzeo mere zaštite u cilju očuvanja zdravlja i sigurnosti zaposlenih i kupaca, u svim zemljama u okviru Grupe. Kompanija poput MOL-a takođe je odgovorna za društveno-ekonomski prosperitet i dobrobit lokalnih zajednica i društva u celini, što ponekad preusmerava uloge i zadatke koji obično ima javni sektor na nas korporacije. U krizi moramo da delujemo i koristimo svoje resurse kako bismo pružili ruku spasa. Ponosan sam na naše kompanije članice, podružnice i kolege koje su svojim veštinama, kapacitetima i infrastrukturom dale svoj doprinos tokom jedne od najvećih kriza. Kompanija MOL je trenutno u potpunosti posvećena podršci zdravstvenom sistemu, deci, kulturi i mnogim drugim oblastima kojima je potrebna podrška u teškim vremenima”- izjavio je József Molnár, Izvršni direktor MOL Grupe.

MOL je pružio podršku u rešavanju i sprečavanju krize zdravstva u Mađarskoj sa donacijama u iznosu od skoro 1,5 miliona dolara koje su korišćene u različitim oblastima. Tokom poslednjih godinu dana, mađarskim bolnicama donirano je 33 respiratora i uređaja za kiseoničku potporu. Gotovo 80.000 litara sredstva za dezinfekciju ruku i površina dato je različitim institucijama. Kako bi se podržali izuzetni napori zdravstvenih radnika, na MOL servisnim stanicama posluženo je 118.000 besplatnih kafa, i ponuđena im je MOL-ova „car sharing“ usluga - LIMO, kao sigurniji način dolaska na posao. U Mađarskoj je MOL organizovao vakcinaciju zajedno sa svojim partnerima iz zdravstvenog sistema. Vakcine su bile ponuđene ne samo onima koji rade na ključnim pozicijama u okviru Rafinerije Dunav, već i svim zaposlenima, bez obzira na lokaciju. Redovno testiranje putem PCR-a i brzog antigenskog testa sprovedeno je za sve zaposlene, a osim prevencije, zaposlenima je obezbeđena usluga korišćenja skenera nakon preležanog virusa.

INA, hrvatska članica MOL Grupe, donirala je gotovo 500.000 dolara hrvatskom zdravstvenom sistemu, radnicima, institucijama i nevladinim organizacijama. Dosadašnji troškovi kompanije u vezi sa zaštitom zaposlenih od virusa iznose skoro 3,6 miliona dolara. Zaštitni deo mera podrazumevao je nabavku 3 miliona zaštitnih maski i 1,5 miliona pari zaštitnih rukavica.

Slovnaft donirala je 19 respiratora u iznosu od 540,000 dolara bolnicama na teritoriji Slovačke. Servisne stanice u Slovačkoj donirale su više od 61.000 Fresh Corner kafa zdravstvenim radnicima. Slovnaft je počeo da proizvodi sopstveno sredstvo za dezinfekciju „Slovnaft hygi Fluid “ i donirao je 33.000 litara (u vrednosti od 240.000 dolara) socijalnim institucijama kojima je potrebno. Slovnaft je uložio više od 6 miliona dolara u cilju zaštite zaposlenih i kupaca. Troškovi obuhvataju zaštitnu opremu, kao što su generatori ozona, pročišćivači vazduha sa filterima, prečistači vazduha, sredstva za dezinfekciju, testove, zaštitne maske, vakcinaciju protiv sezonskog gripa i pneumonije. Kompanija je pokrenula redovno testiranje svojih zaposlenih PCR testovima i brzim antigenskim.

U Češkoj Republici, kompanija MOL je bolnicama donirala 3 respiratora i obezbedila 65.000 kafa za medicinsko osoblje u vrednosti od 340.000 dolara.

Kompanija MOL Serbia donirala je gorivo i sredstva za kupovinu medicinske opreme u iznosu većem od 22.000 dolara. Kako bi osigurala bezbednost kolega u Direkciji, servisnim stanicama i Depou – obezbeđeno je ukupno 86.600 zaštitnih maski i 23.760 pari rukavica.

MOL Rumunija je u cilju doprinosa borbi protiv pandemije, donirala ukupan iznos od 1,3 miliona dolara kroz donacije medicinske opreme bolnicama na teritoriji Rumunije.

MOL Pakistan donirao je 20.000 dolara za uspostavljanje karantinskog centra u Islamabadu i podržao lokalnu zajednicu sa ličnom zaštitnom opremom u vrednosti od 6.500 dolara. Kompanija je obezbedila više od 8,200 testova na Covid, dok je 240,000 dolara potrošeno na mere zaštite u okviru MOL Direkcije u Pakistanu i na terenu.

Kako bi dala svoj doprinos u prevenciji zdravlja, kompanija MOL počela je da proizvodi sredstva za dezinfekciju u Mađarskoj, Hrvatskoj i Slovačkoj u vreme kada su bila deficitarna u celom svetu. U Mađarskoj je MOL transformisao jedan od svojih proizvodnih pogona za pranje vetrobranskog stakla, u roku od nedelju dana, kako bi proizveo sredstva za dezinfekciju ruku i površina na bazi etanola. Samo u jednoj godini na teritoriji Mađarske proizvedeno je 4,5 miliona litara sredstva za dezinfekciju i distribuirano institucijama koje igraju ključnu ulogu u borbi protiv virusa (npr. bolnice, škole, domovi za stare, komunalne službe itd.). Ova sredstva za dezinfekciju se takođe prodaju širom mreže MOL servisnih stanica.

MOL Grupa je ohrabrila sve zaposlene da se vakcinišu protiv virusa Covid-19 tokom nekoliko internih komunikacionih kampanja. Grupa je pokrenula i online službu za zaštitu mentalnog zdravlja - Mental Hygi, za sve one koji se suočavaju sa određenim poteškoćama i traže podršku.

Uprkos veoma izazovnom periodu od marta 2020. godine, MOL Grupa je uspela da održi snabdevanje energijom i energetsku sigurnost u regionu. Operacije su se odvijale i odvijaju se neprekidno, biznis se polako vraća u normalu sa vakcinacijama i prestankom mera koje se tiču ograničenog kretanja. Efikasna prevencija u borbi protiv virusa, disciplinovano upravljanje OPEX-om i CAPEX-om, prethodne strateške inicijative i integrisani, fleksibilni poslovni model kompanije doprineli su uspešnim performansama. MOL je ostvario snažne performanse i isporučio više od 2 milijarde dolara čiste CCS EBITDA u 2020. godini, i dok je zarada bila niža u poređenju sa 2019. godinom, brza i pravovremena reakcija na krizu omogućila je kompaniji da generiše čak i snažnije slobodne novčane tokove od pre-COVID smernica. Dobar niz rezultata nastavio se i ove godine, obzirom da je MOL Grupa u Q1 2021. isporučila više od 660 miliona dolara čiste CCS EBITDA.

O MOL Grupi

MOL Grupa je integrisana, međunarodna naftna i gasna kompanija sa sedištem u Budimpešti. Posluje u više od 30 zemalja sa dinamičnom međunarodnom radnom snagom od 25.000 ljudi i iskustvom u industriji od preko 100 godina. MOL ima više od 75 godina iskustva u području istraživanja i proizvodnje ugljovodonika. Proizvodne aktivnosti trenutno se odvijaju u devet, a istraživačke u 14 zemalja. Unutar integrisanog lanca snabdevanja MOL Grupe posluju tri rafinerije i dva petrohemijska pogona u Mađarskoj, Slovačkoj i Hrvatskoj. Grupa u vlasništvu ima 2.000 servisnih stanica u deset zemalja srednje i jugoistočne Evrope.

 

Kontakt za medije:

@: internationalpress@mol.hu

Rezultati MOL Grupe u Q1: snažan kvartal uprkos trećem talasu pandemije i izolacije

  • MOL Group čista CSS EBITDA dostigla je 664 miliona dolara u prvom kvartalu 2021. godine, što je za 7% više u odnosu na isti kvartal prošle godine, usled većih cene nafte, gasa i rekordno visoke marže petrohemije
  • Upstream EBITDA povećala se 66% na godišnjem nivou u Q1 na 307 miliona dolara, usled znatno viših cena nafte i gasa i doprinosa ACG-a
  • Downstream čista CCS EBITDA smanjila se za 14% na godišnjem nivou, na 254 miliona dolara, zbog manjih količina iz rafinerija i marži, ali je delom kompenzovana vrlo snažnim petrohemijskim performansama
  • Segment Consumer Services ostvario je najveću kvartalnu EBITDA ikada sa 115 miliona dolara, uprkos sezonskim ograničenjima i ograničenjima putovanja u trećem talasu pandemije
  • Bord direktora je na godišnjoj skupštini kompanije MOL za 2021. godinu doneo odluku da će se ukupna suma od 75.875 milijardi forinti isplatiti kao dividenda u 2021. godini za finansijsku 2020. godine.

Budimpešta, 7.05. 2021. – MOL Grupa objavila je danas svoje finansijske rezultate za prvi kvartal 2021. MOL Grupa je u Q1 2021. ostvarila 664 miliona dolara čistog CCS EBITDA, 7% više nego prošle godine u istom kvartalu, uprkos trećem talasu pandemije Covid-19, ograničenjima putovanja i karantinu u Centralnoj i Istočnoj Evropi. Veće cene nafte i gasa, rekordno visoka marža petrohemije i dobre performanse segmenta Consumer Services doprinele su rezultatima. MOL Grupa generisala je slobodne tokove novca u iznosu od 383 miliona dolara, što je 17% više nego pre godinu dana.

 „Ostvarili smo više od 660 miliona dolara čiste CSS EBITDA tokom prvog kvartala 2021, što je veliko dostignuće obzirom na situaciju sa pandemijom tokom proteklih meseci. Ova snažna performansa rezultat je prethodnih strateških inicijativa u kombinaciji sa našim integrisanim agilnim modelom poslovanja. Posebno me raduje što vidim dobre rezultate i u Petrohemiji i u segmentu Consumer Services, koji predstavljaju dva važna stuba naše transformacione strategije.

Pre tačno godinu dana rekao sam da smo ušli u period neizvesnosti, ali smo mi u MOL-u definitivno naučili kako da se prilagodimo i da iz krize izađemo još jači. Uz vakcinaciju i postepeno popuštanje mera u našem regionu, imamo razloga da budemo optimistični. Drago mi je da je isplata dividende nastavljena nakon prošlogodišnjeg otkazivanja, jer svoje dobre rezultate delimo sa našim investitorima.

Q1 pokazao se kao još jedan važan korak u istoriji Grupe. Objavili smo našu 2030+ Strategiju ‘Shape Tomorrow’ koja će dalje ubrzati tempo i raspon naše transformacije na putu ka poziciji ključnog igrača sa niskom emisijom ugljenika i u oblasti cirkularne ekonomije u CIE. Sa ovim rezultatima, uveren sam da imamo snažne temelje od kojih ćemo moći da oblikujemo buduće ekonomije zajedno sa našim stejkholderima“, izjavio je predsednik uprave i glavni izvršni direktor Zsolt Hernádi.

  • EBITDA Upstream segmenta dostigla je 307 miliona dolara, što predstavlja rast od 66% u odnosu na prošlogodišnji rezultat u prvom kvartalu i 70% u odnosu na Q4 2020. Dobre performanse bile su rezultat kontinuiranog porasta cena nafte i gasa i doprinosa MOL aseta ACG-a u Azerbejdžanu. Obim proizvodnje od 116,7 mboepd bio je nešto manji nego u prethodnom kvartalu, ali je za 6% veći u odnosu na prošlu godinu, zahvaljujući količinama koje je pojačao ACG. Doprinos Upstream-a na pojednostavljene slobodne novčane tokove se udvostručio u poređenju sa Q1 2020. na 218 miliona dolara.
  • Downstream segment dostigao je 254 miliona dolara čiste CSS EBITDA, 14% manje nego prošle godine u istom periodu, kao rezultat manjih količina iz rafinerija uzrokovanih ograničenjima mobilnosti i nižim rafinerijskim maržama. Ovaj pad delimično je nadoknađen snažnim petrohemijskim performansama, jer se integrisana marža petrohemije povećala za 74% na godišnjem nivou, i dostigla 873 EUR/t tokom marta 2021. godine. Projekat Polyol premašio je, na kraju Q1, 79% do ukupnog završetka projekta.
  • Consumer Services EBITDA porasla je za 30% što je najviši rezultat ikada u prvom kvartalu i iznosi 115 miliona dolara, uglavnom usled većeg doprinosa goriva, non-fuel koncepta i manjih operativnih troškova. Niži capex doveo je do 45% većeg generisanja slobodnih tokova novca nego pre godinu dana. Ovaj dobar rezultat postignut je uprkos manjem obimu prodaje goriva izazvanim trećim talasom pandemije i ograničenjem putovanja u CIE. Broj lokacija Fresh Corner porastao je na 984 u Q1 2021. sa 955 na kraju 2020. U Q1 2021. MOL je zaključio ugovor sa podružnicom Marché International AG za kupovnu kompanije koja posluje sa 9 restorana povezanih sa benzinskim pumpama u Mađarskoj pod brendom Marché.
  • Gas Midstream opao je za 33% na godišnjem nivou u Q1 2021. na 48 miliona dolara EBITDA , obzirom da su i tranzitni i regulisani prihodi opali kao rezultat materijalno smanjenog prekograničnog kapaciteta i potražnje za prenosom.

O MOL Grupi

MOL Grupa je integrisana, međunarodna naftna i gasna kompanija sa sedištem u Budimpešti. Posluje u više od 30 zemalja sa dinamičnom međunarodnom radnom snagom od 25.000 ljudi i iskustvom u industriji od preko 100 godina. MOL ima više od 75 godina iskustva u području istraživanja i proizvodnje ugljovodonika. Proizvodne aktivnosti trenutno se odvijaju u devet, a istraživačke u 14 zemalja. Unutar integrisanog lanca snabdevanja MOL Grupe posluju tri rafinerije i dva petrohemijska pogona u Mađarskoj, Slovačkoj i Hrvatskoj. Grupa u vlasništvu ima 2.000 servisnih stanica u deset zemalja srednje i jugoistočne Evrope.

Kontakt za medije:

@: internationalpress@mol.hu

MOL SERBIA NASTAVLJA SA ŠIRENJEM MALOPRODAJNE MREŽE

Otvorena servisna stanica u Temerinu

Beograd, 21. april 2021 – Kompanija MOL Serbia otvorila je novu stanicu u Temerinu i na ovaj način nastavila trend proširenja maloprodajne mreže koji je započela tokom prošle godine. Nova, 71. stanica po redu, nudi asortiman EVO i EVO Plus goriva koja dolaze iz rafinerija MOL-a, Fresh Corner kafu i hotdog, uređaj za elektronsku naplatu putarine, kao i mogućnost kupovine ENP dopune. Otvaranje nove stanice u skladu je sa ciljevima postavljenim ažuriranom MOL Group „Shape Tomorrow“ strategijom koja poseban fokus stavlja na razvoj segmenta Consumer Services.

„Ponosni smo što smo, uprkos veoma izazovnom okruženju, spremni da ispunimo svoja obećanja i dalje širimo našu mrežu. Pred nama stoje jasni ciljevi, a to su razvijanje non-fuel strategije u kojoj smo prepoznali dodatni potencijal, kao i dalje proširenje maloprodajne mreže koje će nam omogućiti da budemo što bliži našim kupcima.Takođe, jedan od prioriteta nam je realizacija unapređene Strategije 2030+ MOL Grupe „Shape Tommorow“, koja akcenat stavlja na održivi razvoj, a u našem segmentu usluga kupcima se fokusira na unapređenje iskustva kupaca, lidersku poziciju u pružanju usluga mobilnosti i maloprodaje robe široke potrošnje na nivou Grupe u centralnoj i istočnoj Evropi“, izjavila je Ana Dešić, v.d. direktora Maloprodaje.

Nova stanica nudi široku ponudu svih EVO goriva koja dolaze iz rafinerija MOL Grupe. Kupci će biti u mogućnosti da uživaju svojim omiljenim proizvodima iz Fresh Corner ponude gde god da se nalaze, a to su kafa za poneti i hotdog. Takođe, na stanici je moguće kupiti ENP dopunu i nabaviti sve što je potrebno za dalje putovanje: autohemija, grickalice i osvežavajuća pića.

Kao i na svim ostalim MOL servisnim stanicama kupci će i na novootvorenoj moći da koriste MOL PLUS KLUB kartice lojalnosti. Program lojalnosti MOL Serbia podrazumeva nagrađivanje kupaca poenima pri svakoj kupovini na MOL servisnim stanicama. Poeni se mogu sakupljati, a nakon registracije MOL PLUS KLUB kartice i naknadno menjati za goriva, proizvode ili usluge.

U skladu sa trenutnom situacijom, na servisnoj stanici Temerin posebna pažnja poklanja se i preventivnim merama u cilju zaštite zaposlenih i kupaca od korona virusa. Kao i na ostalim stanicama u mreži, dezinfekcija svih površina i pištolja za gorivo je pojačana. Ulazak u objekat dozvoljen je samo uz obaveznu masku i održavanje rastojanja od 2 metra.

MOL SERBIA NASTAVLJA SA ŠIRENJEM MALOPRODAJNE MREŽE

O MOL Serbia - MOL je na srpsko tržište ušao 2003. godine, a prva servisna stanica otvorena je u decembru 2005. Trenutno MOL Serbia posluje sa 70 servisnih stanica u svim većim gradovima u Srbiji i duž glavnih puteva, gde su naši kupci u mogućnosti da kupe EVO i EVO Plus gorivo, kao i TNG. Kompanija MOL Serbia je 2015. predstavila koncept Fresh Corner, koji je sada prisutan na 25 servisnih stanica u Srbiji. U 2019. godini, otvoren je Depo za gorivo u Sremskim Karlovcima, kao efikasan i lokalno prilagođen mehanizam za obezbeđivanje stabilne isporuke euro premium BMB i euro dizel goriva, kao i za efikasan pretovar. Portfolio proizvoda MOL Serbia uključuje TNG, polimere, bitumen i maziva. MOL Serbia raste snažno i posvećena je ekonomskom i energetskom napretku srpskog tržišta nastojeći da postane prvi izbor kupaca i jedan od lidera na tržištu.

Kontakti za medije: Milena Avramović Bjelica, m: +381 63 777 6887 @: m.avramovic@chapter4.at ; Nađa Šoškić, m: +381 69 1179 712, @: n.soskic@chapter4.at Jelena Zlatanovic, m: + 381 62 402 799 @: jzlatanovic@molserbia.rs

PETI ROĐENDAN FRESH CORNER KONCEPTA MOL SERBIA

Beograd, 19. april 2021 – Peti rođendan Fresh Corner koncepta u Srbiji, kompanija MOL Serbia proslavlja sa 25 Fresh Cornera u mreži i za tu priliku je pripremila 70.000 poklona za svoje kupce. Prvi Fresh Corner u Srbiji otvoren je pre pet godina na servisnoj stanici Horgoš, a danas je to prepoznatljiv koncept za sve koji žele da naprave pauzu na putu i uživaju u vrhunskoj kafi, pecivima ili gotovim jelima. Nedavno ažurirana MOL Group Startegija 2030+ „Shape Tomorrow“ pred nas je postavila nove ciljeve za razvoj Fresh Cornera u Srbiji.

Tokom prethodnih pet godina u Fresh Corneru je prodato više 4 miliona kafa, 147 hiljada hot dogova i skoro 340 hiljada sendviča, što je sve pokazatelj da kupci Fresh Corner prepoznaju kao mesto za predah od vožnje dok su na putu.

„Kada smo otvorili prvi Fresh Corner u Srbiji bili smo uvereni da će postići uspeh zbog prijatne atmosfere kojom odiše, kvalitetne kafe, ali i izbora peciva i gotovih jela na autoputskim stanicama. Zadovoljni smo rezultatima postignutim za prethodnih pet godina. Osluškujući potrebe kupaca prilagođavali smo ponudu reagujući na njihove sugestije i komentare. Ono što je ostalo nepromenjeno jeste vrhunski kvalitet naše Fresh Corner ponude. U skladu sa Startegijom 2030+ MOL Grupe nastavljamo razvoj Fresh Cornera u našoj mreži kao i unapređenje ponude kako bismo postali izbor broj jedan kupaca“, izjavila je Ana Dešić, v.d. direktor Maloprodaje MOL Serbia.

Povodom pet godina rada Fresh Cornera, u periodu od 19. aprila do 16.maja, MOL Serbia je pripremila 70.000 poklona za svoje kupce. Svaki kupac koji u navedenom periodu potroši minimum 600 dinara u shopu i Fresh Corneru, izvlači karticu na kojoj ga očekuje jedan od 70.000 poklona - espresso gratis, popusti na kafe, jet wash, popusti na prehrambene proizvode, kao i specijalne cene za hot dog i druge artikle.

Na Instagram stranici MOL Serbia pratioce očekuje nagradni konkurs. Za kupce koji osmisle najkreativniju čestitku za peti rođendan Fresh Cornera očekuju vredne nagrade - 1x aparat za espresso kafu, 5 x kafa u Fresh Corneru za godinu dana, kao i 5 MOL Plus klub kartica sa po 5000 poena.

Fresh Corner Koncept pokrenut je 2015. godine, a kao rezultat toga, kupci koji su na putu mogu da pored usluga koje pruža servisna stanica uživaju u kvalitetnoj kafi, svežem hot dogu, sendvičima i pecivima. Lanac trenutno u regionu broji 955 prodajnih mesta, a koncept je u velikoj meri doprineo rekordnom rezultatu Consumer Service segmenta MOL Group u 2020. godini - povećavajući EBITDA Grupe za 510 miliona dolara.

Sve dodatne informacije možete pronaći na MOL Serbia društvenim mrežama i sajtu freshcorner.rs.

O MOL Serbia

MOL je na srpsko tržište ušao 2003. godine, a prva servisna stanica otvorena je u decembru 2005. Trenutno MOL Serbia posluje sa 70 servisnih stanica u svim većim gradovima u Srbiji i duž glavnih puteva, gde su naši kupci u mogućnosti da kupe EVO i EVO Plus gorivo, kao i TNG. Kompanija MOL Serbia je 2015. predstavila koncept Fresh Corner, koji je sada prisutan na 25 servisnoj stanici u Srbiji. U 2019. godini, otvoren je Depo za gorivo u Sremskim Karlovcima, kao efikasan i lokalno prilagođen mehanizam za obezbeđivanje stabilne isporuke euro premium BMB i euro dizel goriva, kao i za efikasan pretovar. Portfolio proizvoda MOL Serbia uključuje TNG, polimere, bitumen i maziva. MOL Serbia raste snažno i posvećena je ekonomskom i energetskom napretku srpskog tržišta nastojeći da postane prvi izbor kupaca i jedan od lidera na tržištu.

Kontakti za medije: Milena Avramović Bjelica, m: +381 63 777 6887 @: m.avramovic@chapter4.at ; Nađa Šoškić, m: +381 69 1179 712, @: n.soskic@chapter4.at Jelena Zlatanovic, m: + 381 62 402 799 @: jzlatanovic@molserbia.rs

MOL SERBIA IMENOVALA MILENKA JANKOVIĆA ZA DIREKTORA KOMPANIJE

Beograd, 5. april 2021 - Kompanija MOL Serbia donela je odluku da na mesto direktora imenuje Milenka Jankovića, koji na novu poziciju dolazi sa više od 20 godina iskustva na različitim menadžerskim pozicijama. Jedan od fokusa biće dalji razvoj kompanije MOL Serbia u skladu sa ciljevima postavljenim nedavno ažuriranom Strategijom 2030+ MOL Grupe „Shape Tommorow“.

Koristeći stečena znanja i dosadašnje iskustvo na različitim rukovodećim pozicijama Milenko Janković će značajno doprineti daljem razvoju kompanije MOL Serbia, kroz upravljanje, vođenje i realizaciju ključnih projekata u cilju postizanja još boljih rezultata u narednom periodu.

Velika mi je čast što mi se ukazala prilika da iskoristim svoje stečeno iskustvo kako bi doprineo jačanju kompanije MOL Serbia. Glavni cilj i u narednom periodu ostaje nepromenjen - širenje maloprodajne mreže koje je započeto tokom prethodne godine. Na ovaj način ćemo se približiti kupcima kako bi im ponudili najkvalitetniju uslugu u skladu sa njihovim potrebama. Posebnu pažnju posvetiću unapređenju veleprodaje, ali i kontinuiranom razvoju zaposlenih. Tržište prolazi kroz različite promene usled situacije izazvane pandemijom, međutim iskustvo je pokazalo da dobar tim saradnika, kvalitetno planiranje i upravljanje može dovesti do željenih rezultata. Pred nama je izazovan put koji podrazumeva dalje unapređenje naših usluga u Srbiji u skladu sa Strategijom 2030+ MOL Grupe, kako bismo se pozicionirali kao jedan od lidera u segmentu maloprodaje i pružanju usluga moblinosti“, kaže Milenko Janković, novi direktor MOL Serbia.

Milenko Janković je svoju karijeru započeo 1996. godine u kompaniji Tehnooprema-Inženjering AD Beograd, a zatim nastavio u Transjug AD Beograd. Timu Coca -Cola Hellenic pridružio se 1998. godine. Tokom 21 godine provedene u ovoj kompaniji promenio je više rukovodećih pozicija u Srbiji i regionu.

Dosadašnji direktor MOL Serbia Zoltan Garai svoju karijeru nastavlja na pozicijama finansijskog direktora MOL Italija i regionalnog finansijskog direktora za region Centralne i Istočne Evrope.

Veoma sam ponosan zbog činjenice da sam prethodnih meseci bio na čelu inspirativnog tima izuzetnih profesionalaca koji je tokom prethodne godine uspeo da zajedničkim snagama ostvari pozitivne rezultate u poslovanju. Uveren sam da će tim MOL Serbia nastaviti poslovanje u istom maniru i tokom ove godine“, izjavio je Zoltan Garai, dosadašnji direktor MOL Serbia.

O MOL Serbia - MOL je na srpsko tržište ušao 2003. godine, a prva servisna stanica otvorena je u decembru 2005. Trenutno MOL Serbia posluje sa 70 servisnih stanica u svim većim gradovima u Srbiji i duž glavnih puteva, gde su naši kupci u mogućnosti da kupe EVO i EVO Plus gorivo, kao i TNG. Kompanija MOL Serbia je 2015. predstavila koncept Fresh Corner, koji je sada prisutan na 25 servisnih stanica u Srbiji. U 2019. godini, otvoren je Depo za gorivo u Sremskim Karlovcima, kao efikasan i lokalno prilagođen mehanizam za obezbeđivanje stabilne isporuke euro premium BMB i euro dizel goriva, kao i za efikasan pretovar. Portfolio proizvoda MOL Serbia uključuje TNG, polimere, bitumen i maziva. MOL Serbia raste snažno i posvećena je ekonomskom i energetskom napretku srpskog tržišta nastojeći da postane prvi izbor kupaca i jedan od lidera na tržištu.

Kontakti za medije: Milena Avramović Bjelica, m: +381 63 777 6887 @: m.avramovic@chapter4.at ; Nađa Šoškić, m: +381 69 1179 712, @: n.soskic@chapter4.at Jelena Zlatanovic, m: + 381 62 402 799 @: jzlatanovic@molserbia.rs

×