Facebook Linkedin Youtube

Filtriranje na osnovu datuma:

Filtriranje na osnovu ključne reči:

MOL doneo odluku o ulaganju u projekat Polyol i potpisao inženjerske, nabavne i građevinske ugovore sa kompanijom Thyssenkrupp

  • Inženjerski, nabavni i građevinski ugovori pokrivaju ceo tehnički opseg projekta Polyol
  • Temeljni radovi i osnovne građevinske aktivnosti treba da započnu već u četvrtom tromesečju 2018. godine
  • Projekt Polyol je trenutno najveća investicija MOL-a kojim postaje jedini integrisani proizvođač poliola u Srednjoj i Istočnoj Evropi
  • Proširenje petrohemijskog lanca vrednosti prema poluproizvodima i specijalnim hemikalijama deo je MOL-ove transformacione strategije 2030

Budimpešta, 12. septembar 2018. – MOL je postigao još jedan važan korak u svom glavnom strateškom projektu i ušao u inženjerske, nabavne i građevinske ugovore s kompanijom Thyssenkrupp Industrial Solutions za implementaciju celog kompleksa polieter poliola.

Inženjerski, nabavni i građevinski ugovori pokrivaju ceo tehnički opseg projekta Polyol, osim nekih elemenata koji se uglavnom odnose na upravljanje projektima, integraciju internetskih stranica i infrastrukturne troškove te puštanje imovine u pogon.

Novi hemijski kompleks će imati proizvodni kapacitet polietera poliola od 200 kt godišnje, veći od prvobitno predviđenog i moći će da proizvede širi raspon krajnjih proizvoda nego što je bilo predviđeno u trenutku objavljivanja nove dugoročne strategije MOL-a. Takođe će uključivati jedinicu za proizvodnju propilen glikola kako bi se povećala operativna i komercijalna fleksibilnost. Ukupna kapitalna vrednost projekta Polyol je 1,2 milijarde evra, uključujući i već nastale troškove.

Novi proizvodni kompleks biće izgrađen u Tiszaújvárosu u Mađarskoj, a planirano je da bude u funkciji do druge polovine 2021. godine. Temeljni radovi i osnovne građevinske aktivnosti počeće već u četvrtom tromesečju 2018. godine.

"Investiciona odluka o Polyol projektu i potpisivanje inženjerskih, nabavnih i građevinskih ugovora s našim renomiranim strateškim partnerom, kompanijom Thyssenkrupp, još su jedan važan korak naše transformacione strategije MOL 2030. Ući ćemo u tržište visokovrednih hemikalija i visokog stepena znanja s inovativnom i ekološki prihvatljivom tehnologijom, koje nam omogućava kapitaliziranje rastuće regionalne potražnje te ćemo iskoristiti dodatne mogućnosti rasta u Srednjoj i Istočnoj Evropi. Stručnost i know-how pristup kompanije Thyssenkrupp ostaće instrumentalne u fazi sprovođenja", izjavio je Zsolt Hernádi, predsednik Uprave i glavni i izvršni direktor MOL Grupe.

"Novi poliolni kompleks važan je projekt i za nas i za naše klijente MOL i Mađarsku. Zajedno ćemo postaviti standarde u smislu učinkovitosti, zaštite okoline i automatizacije kombinacijom dokazanih tehnologija s inovativnim rešenjima. Radujemo se daljnjoj saradnji i ponosni smo što možemo doprineti našim decenijama iskustva u hemijskom inženjerstvu i postupanju s takvim velikim projektima. Istovremeno, jačamo poslovanje u postrojenjima kompanije Thyssenkrupp", rekao je Marcel Fasswald, operativni direktor kompanije Thyssenkrupp Industrial Solutions AG.

U skladu sa strategijom 2030, MOL Grupa će proširiti petrohemijski lanac vrednosti prema poluproizvodima i specijalnim hemikalijama postajući vodeća hemijska grupa u Srednjoj i Istočnoj Evropi. Polieterski polioli, koji služe kao sirovina za poliuretansku penu, identifikovani su kao glavni smer u petrohemijskoj ekspanziji MOL-a zbog njihove široke primene u automobilskoj, građevinskoj i ambalažnoj industriji te industriji nameštaja. Ovom ključnom investicijom MOL želi postati strateški partner poliuretanskih proizvođača u Srednjoj i Istočnoj Evropi, izgradnjom svog potpuno integrisanog lanca vrednosti, vrhunske tehnologije i izvrsnosti usluga.


O MOL Grupi

MOL Grupa je integrisana međunarodna industrija nafte i plina sa sedištem u Budimpešti. Prisutna je u više od 30 zemalja, a njena dinamična međunarodna radna snaga broji 26 000 ljudi i više od 100 godina u industriji. MOL ima više od 80 godina iskustva u području istraživanja i proizvodnje ugljovodonika. Proizvodne aktivnosti trenutno se odvijaju u osam, a istraživačke u 13 zemalja. Unutar integrisanog lanca snabdevanja MOL Grupe posluju četiri rafinerije i dva petrohemijska pogona u Mađarskoj, Slovačkoj i Hrvatskoj. Grupa u vlasništvu ima preko 2 000 maloprodajnih mesta u devet zemalja Srednje i Jugoistočne Evrope.


O Thyssenkruppu

Thyssenkrupp je industrijska grupa s rastućim udelom kapitalnih dobara i usluga te tradicionalnih prednosti materijala. Preko 158.000 zaposlenih u 79 zemalja radi bi razvili visoko kvalitetne proizvode i inteligentne industrijske procese, kao i usluge za održivi napredak. Njihove veštine i predanost su temelj uspeha MOL Grupe. U fiskalnoj godini 2016/2017 Thyssenkrupp je ostvario promet od 41,5 milijardi evra.


Kontakt osobe za medije

Anna Wisniowska
m: +36202433963 | @: awisniowska@mol.hu

Tamás Berzi
m: +36204097632 | @: tberzi@mol.hu

MOL Serbia imenovala Natašu Pjevac Vukšić za v.d. direktorku kompanije

Beograd, 6. avgust 2018. Kompanija MOL Serbia donela je odluku da na mesto v.d. generalne direktorke imenuje Natašu Pjevac Vukšić, dosadašnju direktorku maloprodaje.

Nataša Pjevac Vukšić na ovu poziciju dolazi u trenutku kada kompanija ima značajne planove za naredni period. Proteklih šest godina, Nataša Pjevac Vukšić stekla je veliko iskustvo na poziciji menadžera prodaje i marketinga, a zatim od 2016. i na poziciji direktora maloprodaje. Sfera odgovornosti u kojoj će koristiti stečeno iskustvo podrazumevaće rešavanje zadataka u vezi sa povećanjem efikasnosti u poslovanju, rešavanje strateških pitanja razvoja kompanije, ali i realizaciju ključnih investicionih projekata, sa posebnim fokusom na kolaborativnost i razvoj kadrova.

„Ova godina uspešno je startovala kako za MOL Serbia, tako i za MOL Grupu, u okviru koje posluje ova kompanija. Cilj poslovanja u narednom periodu biće usmeren ka lojalnim klijentima i pružanju usluga koje u potpunosti odgovaraju njihovim potrebama, te kontinuiranom razvoju zaposlenih u skladu sa MOL vrednostima i korporativnom kulturom. Pored toga, preuzimanje ove funkcije podrazumeva i sprovođenje nove poslovne strategije Grupe 2030, što će predstavljati svojevrstan izazov u mojoj karijeri, ali sigurna sam i doneti posebno zadovoljstvo“, istakla je Nataša Pjevac Vukšić, v.d. generalne direktorke MOL Serbia.

Dosadašnja direktorka, Bjanka Vasilesku, poslovanjem u industriji nafte bavila se više od 10 godina, a kompaniji MOL Serbia pridružila se 2012. godine, na mestu generalne direktorke, nakon uspešne karijere finansijskog direktora u MOL Rumuniji. U vreme njenog dolaska kompanija je razmatrala napuštanje srpskog tržišta, ali kasnija implementacija strategije razvoja dovela je kompaniju MOL na drugo mesto tržišnih igrača nafte i gasa, sa više od 20% tržišnog učešća, prodavajući visoko kvalitetne rafinirane proizvode potrošačima Srbije. Za vreme njenog rada na poziciji direktora, MOL Serbia je radikalno povećala efikasnost poslovanja, proširila svoje prisustvo u Srbiji i dovela profitabilnost na oko 10 miliona evra godišnje.

„Ponosna sam na rezultate koje je naš tim ostvario tokom proteklih šest godina u pogledu rasta poslovanja, profitabilnosti, kvalitetnih usluga i proizvoda, i najvažnije: zadovoljstva kupaca. Danas je MOL Serbia na drugom mestu tržišnih igrača nafte i gasa, predstavljajući uglednu kompaniju sa velikim profesionalcima u timu. Znam da će kompanija sa mojom koleginicom Natašom Pjevač Vukšić, sa kojom sam imala priliku da radim tokom transformacije poslovanja kompanije, imati jednog od najiskusnijih menadžera koji je sposoban da nastavi uspešnu priču poslovanja ujedno rešavajući sve izazove sa kojima će se kompanija suočiti u budućnosti“, izjavila je Bjanka Vasilesku, nekadašnja generala direktorka MOL Serbia.

Kompanija MOL Serbia izražava veliku zahvalnost dosadašnjoj direktorki, koja je ovu kompaniju uspešno vodila prethodnih godina.

O MOL Grupi - MOL Grupa je integrisana, međunarodna naftna i plinska kompanija sa sedištem u Budimpešti. Uz tradiciju dužu od 100 godina, prisutna je u više od 30 zemalja, a njena dinamična međunarodna radna snaga broji 25.000 ljudi. MOL ima više od 80 godina iskustva u području istraživanja i proizvodnje ugljovodonika. Proizvodne aktivnosti trenutno se odvijaju u osam, a istraživačke u 13 zemalja. Unutar integrisanog lanca snabdevanja MOL Grupe posluju četiri rafinerije i dva petrohemijska pogona u Mađarskoj, Slovačkoj i Hrvatskoj. Grupa u vlasništvu ima 2000 benzinskih stanica u deset zemalja srednje i jugoistočne Evrope.

Kontakti za medije: Tijana Pavlović, m: +381607071049 @:tijana_pavlovic@eg.rs

Dobro došli na novu mol stanicu u leskovcu

Dobro Došli na novu mol stanicu u leskovcu

MOL poziva studente da učestvuju u Freshhh takmičenju

  • Prijava za Freshhh program otvorena je do 3. novembra 2017. na freshhh.net
  • Freshhh je međunarodno takmičenje za najbolje studente zainteresovane za industriju nafte i gasa
  • Pored atraktivnih novčanih nagrada, mnogi učesnici prethodnih godina započeli su svoju karijeru u okviru MOL Grupe
  • Tokom poslednjih godina konkurencija je privukla preko 25.000 učenika iz više od 70 zemalja

Beograd, 11. oktobar 2017. – Danas, MOL grupa otvara konkurs za prijavu za ovogodišnji program regrutovanja novih talenata, Freshhh 2017. Lansiranje ovog takmičenja jedanaestu godinu zaredom omogućava najboljim studentima zainteresovanim za industriju nafte i gasa da učestvuju na međunarodnom online takmičenju i osvoje atraktivne nagrade.

Freshhh je internacionalno studentsko online takmičenje, u kojem timovi studenata sastavljeni od 3 člana preuzimaju odgovornost za upravljanje integrisanom naftnom korporacijom. Tokom takmičenja, učesnici moraju da donose odluke o razvojnim projektima, izgradnji rafinerija nafte i pronalaženju najboljeg portfolija proizvoda. Pored toga, studenti imaju priliku da odrede strategiju razvoja maloprodajne mreže i odluče o investicijama i širenju mreže. Tokom poslednjih godina, takmičenje je privuklo preko 25.000 učenika iz više od 70 zemalja. Mnogi od prethodnih učesnika imali su priliku da započnu svoju karijeru u okviru MOL grupe, kao deo Growww programa.

Freshhh takmičenje se sastoji se od tri runde. Najpre, učesnici će proći kroz online kvalifikaciju, tokom koje će imati oko dve nedelje za izgradnju novoosnovane naftne korporacije i svakodnevno donošenje poslovnih odluka o istraživanju i proizvodnji, lancu koji obuhvata proces proizvodnje od rafinerije pa do maloprodaje na servisnim stanicama, kao i poslovima koji se bave petrohemijom. Kao naredni korak, 40 najboljih timova učestvovaće u online polufinalu, gde će učesnici raditi na rešavanju profesionalnih kvizova i studija slučaja. Nakon toga će biti održan Live Final događaj, koji se očekuje u januaru 2018. godine u Budimpešti, a tokom koga će se osam najboljih timova takmičiti za finalne nagrade. Tri tima sa najbolje ostvarenim rezultatima dobiće nagradu od ukupno 25.000 EUR. Rok za podnošenje prijave je 3. novembar.

Takmičenje omogućava mladim talentima da pored demonstriranja svog znanja o srodnim tehnologijama, donose i strateške odluke koje osiguravaju najveću profitabilnost u radu naftne i gasne kompanije. Freshhh je takođe način da se izgradi interesovanje studenata za profesionalnu karijeru u industriji nafte i gasa, te da se ohrabre da rade u jednoj od najpoželjnijih kompanija u regionu.

“Posmatrajući MOL 2030 strategiju, koja veoma polaže na kreiranje novih poslovnih mogućnosti, privlačenje mladih i talentovanih ljudi, biće važnije nego ikada za MOL da uspe na putu industrijske transformacije i strateškog okretanja ka inovacijama. Naši programi za regrutaciju novih talenata, uključujući Freshhh i Growww, već godinama obezbeđuju efikasan pristup međunarodnim talentima i vidimo ga kao odličnu investiciju za uspeh kompanije. Kao što smo videli tokom poslednjih godina, Freshhh je mnogim finalistima pružio priliku da započnu svoju karijeru u MOL-u, te na taj način ohrabrujem sve zainteresovane za ovu kompleksnu industriju da prihvate izazov i prijave se”, – rekla je Zdravka Demeter Bubalo, HR Predsednik MOL grupe.

"Freshhh je bio uzbudljivo putovanje učenja i otkrića, i pomogao mi je da shvatim da je rad u dinamičnoj industriji nafte i gasa ono što me zanima. Na kraju takmičenja sam primljen u program Growww, a kasnije mi je ponuđeno radno mesto u MOL-u, kao rezultat snažnog angažmana i doprinosa u stalno promenljivom okruženju ", – dodao je Dušan Ilić, Retail New Services & Omni-channels ekspert u MOL grupi.

MOL Serbia obradovala prvake osnovne škole “Ratko Mitrović”

Beograd, 29.09.2017. – Kompanija MOL Serbia donirala je osnovnoj školi “Ratko Mitrović” iz Novog Beograda interaktivnu tablu sa kompletnom opremom, kako bi đaci prvaci imali bolje i modernije uslove za učenje. Podstaknuti akcijom učiteljice ove škole, Tatjane Krsmanović koja je tokom leta kompletno sredila i okrečila njihovu učionicu kako bi svojim prvacima priredila poseban doček, MOL Serbia je odlučila da podrži entuzijazam učiteljice sa željom da njena akcija budem primer drugima.

„Kompanija MOL Serbia se trudi da u okviru svojih društveno-odgovornih aktivnosti uvek pomaže lokalnoj zajednici u kojoj posluje, a pre svega njenim najmlađim pojedincima. Želimo da pružimo podršku tamo gde je ona najpotrebnija, da podstaknemo dobre primere, pa pozovemo i druge kompanije da učine to isto. Jedan od sektora kojem je uvek potrebna podrška jeste obrazovanje. Kako briga o deci predstavlja obavezu svih nas, MOL Serbia će sa zadovoljstvom nastaviti da ulaže u obrazovanje dece i omladine, koja će za koju godinu postati i deo društva nas odraslih“, izjavila je generalna direktorka kompanije MOL Serbia, Bianca Vasilescu.

Nakon upriličene predstave sa mađioničarem za mališane, učiteljica i njene kolege su imale prilike da se upoznaju sa načinom funkcionisanja interaktivne table i na koje sve načine ona može olakšati i poboljšati učenje prvaka, ali i starijih učenika. Direktorka osnovne škole “Ratko Mitrović” Svetlana Radoičić se zahvalila kompaniji MOL Serbia, ali i učiteljici Tatjani Krsmanović čije delo je postalo dobar primer na koji način se možemo pokazati ljubav ne samo prema poslu, već i prema deci koji će jednog dana postati naši sugrađani i dodala: „Kolektiv škole odaje veliku zahvalnost kompaniji MOL za podršku i donaciju koja će im pomoći u daljem obezbeđivanju boljih i modernijih uslova za učenje njihovih đaka.”

Brigom o lokalnoj zajednici u kojoj posluje, MOL Srbija je svojim društveno-odgovornim poslovanjem do sada najviše pomogla najmlađima, i to kroz akcije „Uskršnje farbanje jaja sa decom Svratišta“, „Novogodišnje predstave za decu sa smetnjama u razvoju“, „Bezbednost dece u saobraćaju“ i „Vozači velikog srca“, kao i donacijom pedijatrijskom odeljenju Zemunske bolnice.

O MOL Grupi

MOL Grupa je nezavisna multinacionalna integrisana naftna kompanija sa sedištem u Budimpešti, u Mađarskoj. Posluje u više od 40 zemalja i raspolaže dinamičnim međunarodnim kadrom od 29.000 zaposlenih širom sveta. Istraživačku i proizvodnu delatnost MOL Grupe podupire više od 75 godina iskustva u oblasti eksploatacije nafte i gasa. Proizvodnja se trenutno odvija u 8 zemalja, a istraživački projekti u 13 zemalja. MOL Grupa takođe kontroliše četiri rafinerije i dva petrohemijska postrojenja po sistemu integrisanog upravljanja lancem snabdevanja u Mađarskoj, Slovačkoj i Hrvatskoj. Kompanija poseduje i mrežu od preko 1.7000 servisnih stanica u 11 zemalja Centralne i Jugoistočne Evrope.

MOL Grupa traži start-up preduzeća sa inovativnim rešenjima

    • Odabrane kompanije dobiće priliku za pristup MOL-ovoj maloprodajnoj infrastrukturi i opsežnoj bazi korisnika kako bi testirale svoja inovativna rešenja
    • U skladu sa strategijom „2030“, uključivanjem spoljnih potencijala MOL će postati primarni izvor rešenja vezanih za mobilnost ljudi i robe u regionu Srednje i Istočne Evrope

Budimpešta, 28. septembar 2017. – MOL Grupa objavila je konkurs za start-up preduzeća s inovativnim rešenjima u oblasti mobilnosti, maloprodaje, isporuke i distribucije, loyalty marketinga, ali i za big data start-up preduzeća, odnosno preduzeća koja se bave IT tehnologijom. Ovaj tromesečni program koji će se odvijati u Budimpešti, u saradnji s mađarskom inkubator agencijom Design Terminal, namenjen je start-up preduzećima čija rešenja ispunjavaju jedan od ciljeva strategije MOL Grupe „2030“: postati prvi izbor kupaca u pokretu.

MOL Grupa poziva ona start-up preduzeća čija su rešenja trenutno u razvijenoj fazi rasta da uzmu učešće u ovom programu. Inicijativa će se odvijati u saradnji sa „Design Terminal” agencijom iz Budimpešte, koja ima dokazano, praktično iskustvo u saradnji sa preduzećima ovog tipa.

Program će biti lansiran u januaru, trajaće tri meseca i održaće se u Budimpešti, u Mađarskoj. Proces prijave počeo je 22. septembra i otvoren je za start-up preduzeća i iz Srbije, koja su spremna da testiraju svoja inovativna rešenja (faza prototipa ili minimalne funkcionalnosti proizvoda) u oblastima mobilnosti, maloprodajnih usluga, dostave paketa i distribucionih sistema, kao i marketinga lojalnosti i IT tehnologije. Proces selekcije će se sastojati iz dve faze - online prijave, nakon koje će uslediti selekcioni kamp gde će odabrani kandidati moći da diskutuju i predstavljaju svoja rešenja, timove i viziju, pa o tome i razgovaraju sa predstavnicima MOL Grupe i agencije „Design Terminal“.

Očekuje se izbor četiri do pet start-up preduzeća koja će dobiti jedinstvenu priliku da ostvare direktnu saradnju sa vodećom kompanijom u regionu Srednje i Istočne Evrope, pa tako i koriste međunarodnu bazu od 10 miliona kupaca i veliku maloprodajnu mrežu. Učesnici programa će dobiti individualnu podršku i mentorstvo od poslovnih lidera MOL Grupe i agencije „Design Terminal“, a na raspolaganju će im biti i različite radionice i kancelarijski prostor. Pored toga, pristup maloprodajnoj infrastrukturi MOL-a i uspostavljena široka baza klijenata biće odličan teren za testiranje inovativna rešenja, što bi moglo da rezultira bržim izlaskom na tržište. Na kraju programa, uspešnim start-up preduzećima može da se ponudi mogućnost uspostavljanja dugoročnog partnerstva sa MOL-om kao dobavljačem inovativnih proizvoda i usluga.

MOL Grupa veruje da su napredak u tehnologiji i nove navike potrošača iz temelja promenili čitavu industriju, a naročito onaj deo koji se do sada odnosio na maloprodaju goriva. Strategija MOL Grupe „2030“ zasnovana je na pretpostavci da pred trenutne načine poslovanja treba postavljati izazove kako bi se održala liderska pozicija u periodu nakon vrhunca potražnje za motornim gorivima. U MOL-u, inovacije vide kao jedan od načina za odgovaranje na potrebe kupaca koje se menjaju velikom brzinom te su odlučili da se usmerimo ka start-up zajednici i potražimo ideje koje će korisničko iskustvo podići na sledeći nivo.

Rok za podnošenje prijava je 23. oktobar 2017.

Kako biste saznali više o programu, posetite web stranicu:
http://mol.designterminal.org
Kako biste saznali više o novoj strategiji MOL Grupe, posetite web stranicu:
http://molgroup.info/strategy2030

O MOL Grupi:

MOL Grupa je integrisana, internacionalna kompanija za naftu i gas sa sedištem u Budimpešti, Mađarska. Aktivna je u više od 30 zemalja sa dinamičnim međunarodnim kadrom od 25,000 ljudi i sa poslovanjem koje traje više od 100 godina u industriji. Istraživanje i proizvodnja MOL-a podržano je sa više od 75 godina iskustva u oblasti ugljovodonika. U ovom trenutku, ima proizvodne aktivnosti u 8 zemalja i sredstva istraživanja u 13 zemalja. MOL Grupa posluje sa četiri rafinerije i dve fabrike za petrohemikalije, pod organizovanim lancem snabdevanja u Mađarskoj, Slovačkoj i Hrvatskoj, i poseduje mrežu od skoro 2000 servisnih stanica širom 10 zemalja u centralnoj i jugoistočnoj Evropi.

MOL Grupa je ušla u partnerstvo sa kompanijama Evonik i Thyssenkrupp u okviru svojih ključnih strateških investicija u lanac vrednosti propilen oksida (Projekat Poliol)

Najveća ulaganja u narednih 5 godina u MOL grupi, kao važan korak u skladu sa strategijom ”2030”

  • Projekat Poliol će biti najveći investicioni poduhvat MOL Grupe u period od 2017. do 2021. godine
  • MOL Grupa će i dalje nastaviti da se kreće duž petrohemijskog vrednosnog lanca prema polu-proizvodima i specijalnim hemijskim proizvodima, a kao deo strategije “2030”.
  • MOL će postati jedini integrisani proizvođač poliola u Srednjoj i Istočnoj Evropi

Beograd, xx. jul 2017 – Pola godine nakon objavljivanja ”2030” strategije, MOL Grupa je ostvarila važnu prekretnicu na svom industrijskom transformacionom putovanju. Sporazumi o licenciranju potpisani sa kompanijama Evonik IP i Thyssenkrupp, omogućiće će MOL-u da proizvodi propilen oksid, ključne komponente za proizvodnju polieterskih poliola. MOL namerava da postane značajan proizvođač polieterskih poliola, proizvoda visoke vrednosti koji se primenjuje u industriji automobila, ambalaže i nameštaja.

MOL Grupa je sklopila ključne ugovore u vezi sa osnovnim tehnologijama projekta Poliol, koji je najavljen 2016. godine kao deo prvog investicionog ciklusa dugoročne MOL strategije “2030”. Ugovori se odnose na kupovinu tehnoloških dozvola i paketa za projektovanje za tzv. HPPO(vodonik peroksid do propilen oksid) tehnologiju proizvodnje propilen oksida. Davalac licence za jedinicu za vodonik-peroksid, koji je predviđen za internu upotrebu, je kompanija Evonik, a konzorcijum koji su formirali Evonik i Thyssenkrupp Industrial Solutions AG licenciraju jedinicu propilen oksida. Ugovori takođe sadrže obavezujuće ponude i predugovore o kasnijim fazama projektovanja i izvođenja HP-PO jedinica od strane kompanije Thyssenkrupp i kupovini vlasničkih katalizatora iz Evonika. Potpisivanje ovih ugovora o licenci označava početak ovog velikog investicionog projekta koji je od strateškog značaja za MOL, kao i početak dugoročnog partnerstva između MOL Grupe, Evonika i Thyssenkruppa.

Pored toga, MOL Grupa izabrala je kompaniju Fluor kao konsultanta za upravljanje projektom, i to za FEED (Front-end engineering design), za projektovanje, nabavku, kao i za faze izgradnje tokom projekta. MOL grupa se nalazi u završnoj fazi izbora davaoca licence za polieter poliol tehnologiju, kao i izvođača radova za projektovanje infrastrukture i drugih objekata.

Ovi sporazumi predstavljaju prvi korak u sprovođenju dugoročne MOL “2030” strategije, kojom je izdvojeno oko 1,9 milijardi dolara za ulaganja u transformacione projekte u oblasti hemijskih i petrohemijskih proizvoda u periodu od 2017. do 2021. godine. Industrijski kompleks, koji će biti izgrađen u Mađarskoj, biće najveći, pojedinačni organski investicioni projekat MOL grupe u ovom period od 4 godine (od 2017. do2021.). Nova linija proizvoda ne samo da će omogućiti pristup atraktivnim tržištima u Srednjoj i Istočnoj Evropi, već će i logično nastaviti strategiju MOL-a da se dalje kreće duž lanca vrednosti prema polu-proizvodima i specijalnim hemijskim proizvodima. U skladu sa MOL-ovom osnovnom vrednošću održivog razvoja, ovaj korak je MOL približio najsavremenijoj, energetski efikasnoj tehnologiji koja nema materijalnih nusproizvoda. Polioli bazirani na propilen oksidu služe kao sirovina za poliuretanske pene, koje se široko primenjuju u automobilskoj, građevinskoj, ambalažnoj i industriji nameštaja.

Planirani novi industrijski kompleks čine HP-PO postrojenja koja imaju kapacitet proizvodnje propilen oksida od 200 kt godišnje, nekoliko proizvodnih linija za polieter poliole, komunalne i druge infrastrukturne investicije.

Zsolt Hernádi, predsednik MOL Grupe, je izjavio: "Današnji sporazum sa našim renomiranim partnerima predstavlja važan korak u implementaciji strategije MOL Grupe “2030”, koja će MOL Group pretvoriti u vodeću hemijsku kompaniju u Srednjoj i Istočnoj Evropi. Kao prvi odlučujući investicioni korak, potrošićemo do milijardu dolara za projekat Poliol i tako postati značajan evropski igrač. Inovativna i ekološki prihvatljiva tehnologija ne samo da će nam omogućiti da postanemo jedini integrisani proizvođač poliola u našem regionu, već će biti i vrata za ulazak u druga, visoko profitabilna područja hemijske industrije".

Johanes Ohmer, član upravnog odbora kompanije Evonik Resource Efficienci GmbH, objasnio je: "Projekat Poliol je dobar primer u kojem jaki partneri kombinuju svoje specifične potencijale kako bi snažno i uspešno udružile snage, a time i postavili temelje za dugoročno i pouzdano strateško partnerstvo. Evonik će doprineti svojim naprednim tehnološkim dostignućima i operativnim iskustvom, kao i izvanrednim performansama svojih katalizatora. Kao inovativni i pouzdani partner mi se zalažemo za efikasno korišćenje resursa i stoga održiva rešenja."

Sami Pelkonen, predsednik Uprave poslovne jedinice Electrolysis & Polymers u kompaniji Thyssenkrupp, izjavio je: "Ponosni smo što smo ušli u ovaj dugoročni ugovor o licenci koji će kompaniji MOL omogućiti proizvodnju visokokvalitetnog propilen oksida putem izuzetno ekonomičnog procesa. Proces koji nudi efikasnu potrošnju sirovine, ekološki prihvatljivu proizvodnju i niska kapitalna ulaganja, razvijen je na osnovu naše jake ekspertize u procesnom inženjerstvu i projektovanju, kao i izgradnji hemijskih i drugih industrijskih postrojenja zajedno sa našim partnerom, kompanijom Evonik".

MOL Serbia otvorila novu 55. servisnu stanicu u Bačkoj Palanci

Bačka Palanka, 03.07. jul 2017. godine – Kompanija MOL Serbia je u opštini Bačka Palanka otvorila 55. servisnu stanicu u našoj zemlji i time dodatno potvrdila svoju rešenost za dalja ulaganja u Srbiji.

Nova stanica nalazi na adresi Novosadski put bb, Bačka Palanka i svojim modernim dizajnom, koji ispunjava najviše međunarodne standarde a svojim potrošačima nudi gorivo najboljeg kvaliteta, uključujući MOL Evo premijum goriva: EVO EVRO PREMIJUM BMB95 PLUS ili EVO EVRO DIZEL PLUS.

„Novootvorena stanica u Bačkoj Palanci samo je potvrda dugoročne strategije naše kompanije, koja podrazumeva da na srpskom tržištu ostvarimo 15 odsto maloprodajnog udela, a dosadašnji rezultati idu u prilog tome. Korisničko iskustvo predstavlja okosnicu našeg poslovanja, zbog čega se trudimo da svim potrošačima omogućimo uslugu koja odgovara najvišim međunarodnim standardima, uz konstantno osluškivanje i razumevanje potreba lokalnog tržišta”, istakla je generalna direktorka kompanije MOL Serbia, Bianca Vasilesku.

MOL Grupa je prisutna na domaćem tržištu više od deset godina, i kako je najavljeno, u narednom periodu planira da nastavi sa ulaganjem na teritoriji Srbije.

Sve servisne stanice kompanije MOL Serbia otvorene su 24 časa, sedam dana u nedelji, a pored izvanredne ponude naftnih derivata, na većini MOL-ovih stanica se nalazi i inovatinvni maloprodajni koncept Fresh Corner, u kojem će vas dočekati i uslužiti profesionalno i prijatno osoblje.

Sa nama ste uvek na dobitku!

Sa nama ste uvek na dobitku!

Kada biramo gorivo, želimo najbolje, zato verujemo iskusnim putnicima. Deda Mraz je ove godine odlučio da koristi isključivo 100% evropsko gorivo pa je svratio na MOL.

U periodu od 26.decembra do 31.janaura Deda Mraz će te čekati na bilo kojoj MOL servisnoj stanici. Pronađi ga, slikaj se s njim i pošalji fotografiju na konkurs@moldedamraz.rs

Glasanjem na sajtu moldedamraz.rs birate najbolju fotografiju. Žiri nedeljne pobednike šalje na spa vikend za dvoje a pobednika konkursa očekuje putovanje za dvoje na Kubu!

Više detalja kao i pravila konkursa možete pronaći na: www.moldedamraz.rs

Srećno!

Fresh Corner

Sada možete uživati u Latte kafi u više od 130 novih Fresh Corner servisnih stanica širom regiona.

Fresh Corner koncept se širi: svakog meseca otvori se u proseku 15-20 novih Fresh Corner servisnih stanica, koje vam nude sveže pripremljenu kafu, domaće sendviče i širok asortiman usluga.

Koncept Fresh Corner predstavljen 2015. godine pokazao se kao finansijski uspešan, i veoma prihvaćen od strane potrošača, stoga do kraja 2016. godine planirano je da bude otvoreno više od 200 Fresh Corner servisnih stanica u 8 zemalja, i to u: Hrvatskoj, Češkoj, Mađarskoj, Rumuniji, Sloveniji, Srbiji, Bosni i Hercegovini, i Slovačkoj.Implementacija novog koncepta odvija se u fazama u toku četiri meseca, od kojih se prva faza završila krajem avgusta otvaranjem skoro 100 obnovljenih servisnih stanica.

Implementacija novog koncepta odvija se u fazama u toku četiri meseca, od kojih se prva faza završila krajem avgusta otvaranjem skoro 100 obnovljenih servisnih stanica.

Fresh Corner servisne stanice nude širok asortiman pekarskih proizvoda, svežih sendviča i kafu izuzetnog kvaliteta. Kafa je dostupna za poneti – možete se sami poslužiti, pritiskom na dugme na automatskoj samouslužnoj mašini za kafu, ili možete na stanici uživati u šoljici izvanredne kafe iz Barista mašine. Izbor kafe može da se poredi sa izborom kafe u coffe shop-ovima: potrošači mogu da uživaju u običnoj kafi ili kafi bez kofeina, na raspolaganju su i sezonski napici, kao npr. ice Latte za vrele letnje mesece ili kafe sa specijalnim sezonskim ukusima za jesenje, zimsko ili prolećno vreme. Bilo da je uzmete za poneti ili ne, naša kafa dolazi iz pažljivo odabranih zrna kafe, a možete izabrati raličite ukuse, kao što su vanilla ili karamela.

Ako niste ljubitelj kafe, ili ako kafa nije piće za vas, naše Fresh Corner servisne stanice nude vam i druga pića na meniju, uključujući vruću čokoladu, mlečne napitke ili čaj.

Károly Retezi, menadžer servisne stanice u Budimpešti izjavio je: “Nismo ni znali da ljudi toliko vole kafu! Naravno, mi smo kafu nudili i pre Fresh Corner-a, ali je izbor bio znatno svedeniji – ljudi su uglavnom birali samo espresso. Od kako je uveden novi koncept, ljudima treba mnogo više vremena da izaberu svoje piće, a posebno vole sezonske ukuse, kao i našu “uradi sam” kafu iz mašine. Peciva su veoma popularna takođe, krofna ide savršeno sa latte-om od kokosa. Neke Fresh Corner servisne stanice – uključujući i našu, takođe na meniju nude sendviče i hladne napitake po veoma povoljnim cenama. To se pokazalo kao veoma populano među kancelarijskim radnicima iz komšiluka, koji često dolaze na našu servisnu stanicu na ručak – sveže je, ukusno i lako.

Kliknite ovde http://servisistanica.molserbia.rs/ da pronađete Fresh Corner servisne stanice na vašem području i svratite na šoljicu kafe kada god poželite!

×