Facebook Linkedin Youtube

Beograd, 2. septembar 2020 – Kompanija MOL Serbia otvorila je još jednu novu stanicu u Beogradu na Konjarniku u ulici Stefana Prvovenčanog bb i na ovaj način nastavila trend proširenje maloprodajne mreže koji je započela početkom 2020. godine. Nova, 68. stanica po redu, nudi asortiman EVO i EVO Plus goriva koja dolaze iz rafinerija MOL Grupe a koja se, prema istraživanjima zadovoljstva korisnika, percipiraju kao visoko kvalitetna. EVO goriva sadrže specijalnu MOL EVOTECH formulu sa aditivima koja pomažu pri čišćenju motora i boljim performansama.

Ponosni smo na to što smo uprkos vanrednim okolnostima izazvanih pandemijom uspeli da završimo ovaj projekat. Na ovaj način smo pokazali jačinu MOL tima kao i sposobnost da uvek odgovorimo na sve zahteve naših kupaca. Sada su naši proizvodi i usluge dostupni većem broju kupaca u Beogradu. Ponosni smo i na naše kolege koji su usvojili svaki zahtev koji je bio nametnut usled globalne pandemije u cilju održanja odgovornog poslovanja. Dobra strategija, mogućnost prilagođavanja tržišnim uslovima i jak timski duh nam omogućavaju da nastavimo sa definisanim planovima, a jedan od njih je proširivanje maloporodajne mreže“, izjavila je Nataša Vukšić, direktor maloprodaje MOL Serbia.

Na novoj stanici se, pored EVO goriva, mogu koristiti usluge Car wash auto perionice i nabaviti sve što je potrebno za udobno putovanje: autohemija, grickalice, osvežavajuća pića. Takođe, kupci će moći da uživaju u ponudi iz Fresh Cornera: omiljenoj kafi i hotdogu, koji je jedan od najprodavanijih artikala u svim zemljama u kojima ovaj koncept postoji. Fresh Corner je predstavljen 2015. godine i pruža multikulturalno iskustvo sa lokalnim pristupom. Svi proizvodi u Fresh Corneru su bezbedno upakovani prema svim procedurama za sigurno konzumiranje. Sa 10 miliona potrošača, milion transakcija dnevno i 10 kupovina u sekundi širom mreže MOL servisnih stanica u centralnoj i istočnoj Evropi, Fresh Corner kontinuirano razvija najbolju uslugu kako bi održao svoju prepoznatljivost. Kao i na svim ostalim MOL stanicama kupci će i na ovoj moći da koriste MOL PLUS KLUB kartice lojalnosti. Program lojalnosti MOL Serbia podrazumeva nagrađivanje kupaca poenima pri svakoj kupovini na MOL servisnim stanicama. Poeni se mogu skupljati i zatim menjati za goriva, proizvode ili usluge.

Nova MOL Serbia servisna stanica nalazi se na autoputu i predstavlja pravo mesto za odmor, ali i kupovinu ENP uređaja ili dopunu elektronske putarine kako biste na željenu destinaciju doputovali bez dodatnog zaustavljanja i kontakata na naplatnim rampama.

I na ovoj stanici, kao i na ostalim MOL servisnim stanicama širom Srbije, poštuju se sve preventivne mere zaštite i kupci u potpunosti mogu da obave bezbednu kupovinu.

__________________________________________________________________________________

O MOL Grupi - MOL Grupa je integrisana, međunarodna naftna i plinska kompanija sa sedištem u Budimpešti. Uz tradiciju dužu od 100 godina, prisutna je u više od 30 zemalja, a njena dinamična međunarodna radna snaga broji 26.000 ljudi. MOL ima više od 80 godina iskustva u području istraživanja i proizvodnje ugljovodonika. Proizvodne aktivnosti trenutno se odvijaju u osam, a istraživačke u 13 zemalja. Unutar integrisanog lanca snabdevanja MOL Grupe posluju četiri rafinerije i dva petrohemijska pogona u Mađarskoj, Slovačkoj i Hrvatskoj. Grupa u vlasništvu ima 2000 benzinskih stanica u devet zemalja srednje i jugoistočne Evrope.

Kontakti za medije: Nevena Spasic, m: +381 65 3447 196, @: n.spasic@chapter4.at; Milena Avramović Bjelica, m: +381 63 777 6887 @: m.avramovic@chapter4.at; Jelena Zlatanovic, m: + 381 62 402 799 @: jzlatanovic@molserbia.rs

×