Facebook Linkedin Youtube Instagram

Beograd, 19. april 2021 – Peti rođendan Fresh Corner koncepta u Srbiji, kompanija MOL Serbia proslavlja sa 25 Fresh Cornera u mreži i za tu priliku je pripremila 70.000 poklona za svoje kupce. Prvi Fresh Corner u Srbiji otvoren je pre pet godina na servisnoj stanici Horgoš, a danas je to prepoznatljiv koncept za sve koji žele da naprave pauzu na putu i uživaju u vrhunskoj kafi, pecivima ili gotovim jelima. Nedavno ažurirana MOL Group Startegija 2030+ „Shape Tomorrow“ pred nas je postavila nove ciljeve za razvoj Fresh Cornera u Srbiji.

Tokom prethodnih pet godina u Fresh Corneru je prodato više 4 miliona kafa, 147 hiljada hot dogova i skoro 340 hiljada sendviča, što je sve pokazatelj da kupci Fresh Corner prepoznaju kao mesto za predah od vožnje dok su na putu.

„Kada smo otvorili prvi Fresh Corner u Srbiji bili smo uvereni da će postići uspeh zbog prijatne atmosfere kojom odiše, kvalitetne kafe, ali i izbora peciva i gotovih jela na autoputskim stanicama. Zadovoljni smo rezultatima postignutim za prethodnih pet godina. Osluškujući potrebe kupaca prilagođavali smo ponudu reagujući na njihove sugestije i komentare. Ono što je ostalo nepromenjeno jeste vrhunski kvalitet naše Fresh Corner ponude. U skladu sa Startegijom 2030+ MOL Grupe nastavljamo razvoj Fresh Cornera u našoj mreži kao i unapređenje ponude kako bismo postali izbor broj jedan kupaca“, izjavila je Ana Dešić, v.d. direktor Maloprodaje MOL Serbia.

Povodom pet godina rada Fresh Cornera, u periodu od 19. aprila do 16.maja, MOL Serbia je pripremila 70.000 poklona za svoje kupce. Svaki kupac koji u navedenom periodu potroši minimum 600 dinara u shopu i Fresh Corneru, izvlači karticu na kojoj ga očekuje jedan od 70.000 poklona - espresso gratis, popusti na kafe, jet wash, popusti na prehrambene proizvode, kao i specijalne cene za hot dog i druge artikle.

Na Instagram stranici MOL Serbia pratioce očekuje nagradni konkurs. Za kupce koji osmisle najkreativniju čestitku za peti rođendan Fresh Cornera očekuju vredne nagrade - 1x aparat za espresso kafu, 5 x kafa u Fresh Corneru za godinu dana, kao i 5 MOL Plus klub kartica sa po 5000 poena.

Fresh Corner Koncept pokrenut je 2015. godine, a kao rezultat toga, kupci koji su na putu mogu da pored usluga koje pruža servisna stanica uživaju u kvalitetnoj kafi, svežem hot dogu, sendvičima i pecivima. Lanac trenutno u regionu broji 955 prodajnih mesta, a koncept je u velikoj meri doprineo rekordnom rezultatu Consumer Service segmenta MOL Group u 2020. godini - povećavajući EBITDA Grupe za 510 miliona dolara.

Sve dodatne informacije možete pronaći na MOL Serbia društvenim mrežama i sajtu freshcorner.rs.

O MOL Serbia

MOL je na srpsko tržište ušao 2003. godine, a prva servisna stanica otvorena je u decembru 2005. Trenutno MOL Serbia posluje sa 70 servisnih stanica u svim većim gradovima u Srbiji i duž glavnih puteva, gde su naši kupci u mogućnosti da kupe EVO i EVO Plus gorivo, kao i TNG. Kompanija MOL Serbia je 2015. predstavila koncept Fresh Corner, koji je sada prisutan na 25 servisnoj stanici u Srbiji. U 2019. godini, otvoren je Depo za gorivo u Sremskim Karlovcima, kao efikasan i lokalno prilagođen mehanizam za obezbeđivanje stabilne isporuke euro premium BMB i euro dizel goriva, kao i za efikasan pretovar. Portfolio proizvoda MOL Serbia uključuje TNG, polimere, bitumen i maziva. MOL Serbia raste snažno i posvećena je ekonomskom i energetskom napretku srpskog tržišta nastojeći da postane prvi izbor kupaca i jedan od lidera na tržištu.

Kontakti za medije: Milena Avramović Bjelica, m: +381 63 777 6887 @: m.avramovic@chapter4.at ; Nađa Šoškić, m: +381 69 1179 712, @: n.soskic@chapter4.at Jelena Zlatanovic, m: + 381 62 402 799 @: jzlatanovic@molserbia.rs

×