Facebook Linkedin Youtube

Kao kompanija koja je svesna svoje društvene odgovornosti, MOL Grupa traži načine da bude aktivna u zajednici u kojoj posluje. Od početka svog poslovanja u Srbiji 2005. godine, MOL je pružio podršku brojnim projektima iz oblasti ekologije, sporta, zdravstva i kulture.

Dečija fudbalska asocijacija – Mini Maxi Liga


MOL Grupa u sponzorisanju sportskih aktivnosti primarno ističe svoju posvećenost visokom kvalitetu i dobrom performansu. MOL je OFICIJELNI sponsor i partner Dečije fudbalske asocijacije i Mini Maxi lige u 2010. godini. Na ovaj način, MOL nastavlja da izražava svoju posvećenost deci i njihovoj uključenosti u sportske aktivnosti.
Kompanija MOL podržava učešće 10.000 mališana, uzrasta od 5 do 12 godina, u jedinstvenoj fudbalskoj Mini Maksi ligi. „Igraj fudbal, budi srećan" zvanični je slogan Mini Maksi lige.
Zoltan Majkl Takač, generalni direktor Intermol-a, kaže da je kompanija svesna velikog značaja Mini Maxi lige. Pored toga što, na ovaj način MOL prati tradiciju da brine o talentima i pruža podršku sportu, MOL vidi aktivnosti Mini Maxi lige, kao sjajan način za promociju fudbala kao zabave i edukacije i želi da pomogne u njenom promovisanju.
Po rečima Vladana Škorića, predsednika Dečije fudbalske asocijacije (DFA), ovo jedinstveno fudbalsko takmičenje obezbeđuje deci pravilan psihički i fizički razvoju, razumevanje fer plej igre i negovanje plementih životnih vrednosti. On izražava zahvalnost što je MOL postao partner u ovom takmičenju.

O AKCIJI NA MOL BENZINSKIM STANICAMA
Povodom sklapanja partnerstva, kompanija MOL i Dečija fudbalska asocijacija organizuju akciju na MOL  benzinskim stanicama samo za učesnike u Mini Maxi ligi.
Sakupljanjem računa prilikom kupovine goriva na MOL benzinskim stanicama, svaka MINI MAXI ekipa može dobiti set dresova vrhunskog kvaliteta za Mini Maxi ekipu i loptu sa potpisima nacionalnog fudbalskog tima za Mini Maxi ekipu.
Svaka MINI MAXI EKIPA koja sakupi račune za kupljenih 3500 litara i više, bilo kog goriva na MOL benzinskim stanicama u Srbiji, dobija na poklon dresove za celu ekipu (svi igrači i golmani).
Jedna MINI MAXI EKIPA koja bude imala najveći ukupan račun (za kupljenih više od 3500 litara) dobija na poklon fudbalsku loptu sa originalnim potpisima nacionalnog fudbalskog tima.
Pozivamo roditelje, rođake, prijatelje, trenere fudbalera Mini Maxi lige da pomognu svojim ekipama da dobiju dresove i loptu, kupovinom na MOL benzinskim stanicama i sakupljanjem računa tokom trajanja akcije.
Trener svake ekipe biće zadužen za sakupljanje svih računa od roditelja i prijatelja ekipe. Trener će dostaviti sakupljene, kovertirane MOL fiskalne račune za pomenutu količinu goriva, na najbližu MOL benzinsku stanicu i pritom ostvariti pravo da dobije dresove za svoju ekipu. Akcija će trajati do 31.12.2010.

Za bliže informacije, listu svih MOL benzinskih stanica, možete videti na sledećem linku: http://www.intermol.rs/sr/mol_u_srbiji/maloprodajna_mreza_u_srbiji/

 

„49. međunarodna Trka kroz Srbiju”

U toku 2009. godine MOL je bio sponsor žute majice prestižne međunarodne biciklističke „Trke kroz Srbiju
49. međunarodna „Trka kroz Srbiju”, jedna od najstarijih sportskih manifestacija u Srbiji, slavila je jubilej 70 godina od osnivanja u 2009. Ova trka je zvanično takmičenje, nalazi se u Svetskom kalendaru UCI (Svetske biciklističke unije) i spada u sam vrh trka svoje kategorije. Trka se održala u periodu od 14-21 juna, a realizovana je u 7 etapa kroz brojne gradove Srbije: Novi Sad, Beograd, Kragujevac, Zaječar, Niš, Novi Pazar, Valjevo i drugi. Trka je ugostila dvadeset međunarodnih timova.
Tradicija podržavanja međunarodnih sportskih događaja u mnogim zemljama, kao i činjenica da je biciklizam sport koji ne ugrožava životnu okolinu (što je jedna od glavnih karakteristika svih MOL proizvoda), podstakli su MOL da u 2009. godini podrži pestižnu Trku kroz Srbiju i bude sponzor MOL žute majice.
Žuta majica je simbol najboljeg takmičara. Prvi put pod pokroviteljstvom kompanije MOL, žutu majicu su dobili najuspešniji biciklisti u svim etapama i u celoj trci na pobedničkom tronu. Der Zlot, reprezentativac Srbije bio je pobednik četvrte etape, a David Torosantuci, reprezentativac Italije, inače petostruki pobednik ove trke, osvojio je MOL žutu majicu u finalnom plasmanu.

 

Eko kamp „Riparia“

„Interetno“ festival je jedan od glavnih kulturnih događaja u Subotici, koji okuplja decu i omladinu iz Srbije i inostranstva.
MOL je učestovao kao sponsor “Eko kutka”, ekološke radionice posvećenoj deci.
„Eko kutak” osmišljen je s ciljem da se mališani, kroz igre i radionice, upoznaju sa važnošću očuvanja prirode. Ovom podrškom, MOL je izrazio spremnost da podrži inicijative koje su usmerene ka edukaciji dece o neophodnosti zaštite životne sredine. Mališani su tokom 4 dana pravili igračke od materijala koji ne zagađuju životnu sredinu, i uz pomoć festivalskog osoblja uživali u igrama i aktivnostima sa fokusom na “spašavanje planete”. Podeljeno je i 500 majica sa istom porukom.
Ovaj međunarodni festival na jednom mestu okupio je učesnike iz Mađarske, Estonije, Gruzije, Italije, Poljske, Turske, Venecuele i Srbije. Preko 15.000 ljudi je posetilo festival.

 

Interetno festival

„Interetno“ festival je jedan od glavnih kulturnih događaja u Subotici, koji okuplja decu i omladinu iz Srbije i inostranstva.
MOL je učestovao kao sponsor “Eko kutka”, ekološke radionice posvećenoj deci.
„Eko kutak” osmišljen je s ciljem da se mališani, kroz igre i radionice, upoznaju sa važnošću očuvanja prirode. Ovom podrškom, MOL je izrazio spremnost da podrži inicijative koje su usmerene ka edukaciji dece o neophodnosti zaštite životne sredine. Mališani su tokom 4 dana pravili igračke od materijala koji ne zagađuju životnu sredinu, i uz pomoć festivalskog osoblja uživali u igrama i aktivnostima sa fokusom na “spašavanje planete”. Podeljeno je i 500 majica sa istom porukom.
Ovaj međunarodni festival na jednom mestu okupio je učesnike iz Mađarske, Estonije, Gruzije, Italije, Poljske, Turske, Venecuele i Srbije. Preko 15.000 ljudi je posetilo festival.

 

Publikacija „Vodič kroz sporazum o stabilizaciji i pridruživanju“ ISAC Fonda

Potpisivanje „Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju“ jedan je od najznačajnijih koraka ka integraciji Srbije u Evropsku uniju. S obzirom na činjenicu da javnost u Srbiji nije bila dovoljno upoznata sa detaljima Sporazuma, MOL je podržao štampanje ove publikacije.
Cilj ove publikacije je da se javnost informiše o pridruživanju Evropskoj uniji. MOL je podržao štampanje ove publikacije, s obzirom na značaj Sporazuma i buduće pozitivne implikacije koje Sporazum ima za građane Srbije. Štampano je ukupno 6.000 kopija publikacije, a većinom su podeljene studentima fakulteta u Beogradu, koji predstavljaju buduće donosioce važnih odluka u društvu. Manji broj publikacija poklonjen je i opštini Inđija, koja se, prema Financial Times-u, ubraja u 25 gradova u Evropi sa najboljom klimom za strana ulaganja. Na ovaj način, MOL je doprineo edukaciji i širenju javne svesti o značaju približavanja Srbije Evropskoj uniji.

 

Odbojkaški klub SPARTAK iz Subotice

U saradnji sa opštinom Subotica, MOL je donirao prvu MOL karticu za gorivo za poslovne korisnike muškom odbojkaškom klubu „Spartak“.
Pošto je Subotica bila jedna od prvih opština u kojoj je MOL otvorio benzinsku stanicu, MOL je smatrao da je njegova dužnost da se uključi i u društveni život grada. U skladu sa svojom dugoročnom tradicijom da bude inicijator pozitivnih promena u društvu i poslovnom okruženju, MOL je odlučio da podrži rad jednog od najprosperitetnijih sportskih timova u Subotici, muškom odbojkaškom klubu „Spartak“. Kartica za gorivo donirana je klubu za sezonu 2007/2008.

 

Zavod za hitnu medicinsku pomoć – Beograd

Jedna od ključnih stavki korporativnih standarda MOL Grupe je i briga za zaposlene. Zato je MOL, u okviru svojih donacija, podržao rad Zavoda za hitnu medicinsku pomoć.
Od početka poslovanja u Srbiji, MOL je dva puta imao uspešnu saradnju sa Zavodom za hitnu medicinsku pomoć i obezbedio je letnje i zimske uniforme da bi pomogao kvalitetniji rad ove važne institucije. Ukupno 750 uniformi je obezbeđeno. Mobilni timovi hitne medicinske pomoći rade na čitavom području Beograda pružajući zdravstvenu negu svim njegovim građanima. Poklanjajući uniforme zaposlenima u hitnoj pomoći, MOL Grupa je pomogla da budu bolje opremljeni dok pružaju pomoć onima kojima je najpotrebnija.

 

Crveni krst Subotice

Tokom septembra i početkom oktobra 2007. godine Crveni krst Subotice organizovao je akcije za bezbednost dece u saobraćaju, koju je MOL svesrdno podržao.
Akciji „Bezbednost dece u saobraćaju“ organizovanoj od strane Crvenog krsta Subotice, pridružio se i MOL, obezbeđujući fluorescentne prsluke za omladince Crvenog krsta koji su dežurali kod pešačkih prelaza i pomogali prvacima da pređu ulicu. Na ovaj način, kompanija MOL je želela da ukaže na osnovne principe bezbednosti svih učesnika u saobraćaju.
Pored dece, u ovoj akciji su učestvovali i drugi građani Subotice, učesnici u saobraćaju (vozači, roditelji dece i predstavnici gradskih vlasti). Uspeh ove akcije, ogleda se i u tome što je više od 900 dece iz 11 osnovnih škola prošlo je kroz obuku o bezbednosti o saobraćaju, a 400 građana je ispunilo upitnike o bezbednosti u saobraćaju tokom samo 1 dana. Prsluci koje je MOL obezbedio koriste se za buduće aktivnosti Crvenog krsta.

×